Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:55:13 GMT

رونمایی از 21 نماد شهری در قشم

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۸۱۳۸

رونمایی از 21 نماد شهری در قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۲۱ نماد شهری در قشم با ارزش بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال رونمایی می‌شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، فرج طهماسبی بااعلام این خبر عنوان داشت: این المان ها شامل؛ ۱۵ لک لک و المان آتش‌نشان با ارتفاع سه متر در ابتدای بلوار سعدی و نقاط مختلف جزیره نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از این المان‌ها پرنده حواصیل سفید است که با ارتفاع ۶ متر در حاشیه میدان سردار شهید سلیمانی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر امور شهری و روستایی قشم تصریح کرد: سه نماد ایموجی و یک نماد عمو زنجیرباف نیز در حال ساخت است که تا پایان سال در قشم رونمایی می‌شود.

طهماسبی در پایان از طراحی نماد هواپیما برای نصب در میدان فرودگاه قشم خبرداد و تاکید کرد: معیارهای زیبایی شناختی، خاطره انگیزی، انتقال معانی و مفاهیم تاریخی، فرهنگی و هویتی در طراحی نمادها مد نظر قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قشم نماد شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، با توجه به درج و برگزاری جلسات معارفه چندین نماد در روزهای پایانی سال گذشته تاکنون عرضه اولیه ای در سال جدید انجام نگرفته است و دلیل این موضوع هم این بود که در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) از لغو عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد تا اینکه امروز محمود گودرزی، مدیر عامل شرکت بورس در نشست خبری معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران و مدیران عامل بورس و فرابورس بیان کرد که به محض اینکه شرایط بازار مهیا و ارزش معاملات معقول باشد، عرضه اولیه ها از سر گرفته می شود, همچنین معصومی خانقاه در گفتگو با نبض بورس اظهار نمودند : احتمال بازگشت عرصه اولیه ها از اردیبهشت یا نهایت اوایل خرداد وجود دارد . ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izu

دیگر خبرها

  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود