Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در سفر رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش به غرب هرمزگان در ابتدا جباری به اتفاق رخشانی‌مهر و هیأت همراه به منظور ادای احترام به شهدای گمنام در محل گلزار شهدای شهر بستک حضور یافتند که مورد استقبال مقامات و مسئولین محلی اعم از ائمه جماعات تشیع و تسنن، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، فرماندار و بخشداران، رؤسای آموزش و پرورش مناطق غرب هرمزگان، اعضای مجمع خیّرین مدرسه ساز استان، خیّرین و معتمدین منطقه و شماری دیگر از مسئولان محلی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور پس از بازدید از تعدادی مدارس خیّرساز و نیمه تمام، از عملیات احداث آموزشگاه جدید خیّرساز رونمایی کرد و سپس با حضور در مراسمی هر کدام از مسئولان به بیان مسائل و دیدگاه‌های خود پرداخته و از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی بدلیل فراهم ساختن حضور معاون وزیر در حوزه‌ی غرب هرمزگان تقدیر کردند.
 
 احمدجباری رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با اشاره به لزوم به اتمام رساندن تمام مدارس نیمه تمام سه شهرستان بندرلنگه، بستک و پارسیان تا پایان دوره‌ دولت فعلی، خواستار توجه سازمان نوسازی مدارس کشور به روستاها شد و اشاره کرد که روستاهای مختلف ما علیرغم داشتن چندین واحد آموزشی، از داشتن حتی یک سالن ورزشی بی‌بهره هستند.

نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه‌ ملت به منظور رفع این مطالبه‌ پیشنهاد داد در روستاهایی که فاقد سالن هستند و چندین واحد آموزشی فعال وجود دارد، سازمان نوسازی نسبت به تأمین منابع جهت احداث سالن‌های ورزشی اقدام کند.

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت افزایش اعتبارات سازمان نوسازی مدارس، اذعان کرد که در کمیسیون عمران منابع مربوط به نوسازی را در بند ع تبصره‌ ۵ افزایش دو برابری دادیم و همچنین در خصوص اعتبارات ناظر بر سیستم گرمایشی، آن را تقویت کردیم.

جباری در بخش پایانی سخنان خود ضمن تمجید و سپاس قلبی از روحیه‌ تعاون، همکاری و نیکوکاری تمامی خیّرین والامقام، خطاب به معاون وزیر تأکید کرد که در شهرستانی حضور دارید که قریب به ۹۰ درصد فضاهای آموزشی آن را خیّران احداث کرده‌اند.

در ادامه‌، رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوساری مدارس از جباری عضو هیأت رئیسه‌ی کمیسیون عمران بدلیل حمایت از سازمان نوسازی مدارس در مجلس و نیز بخاطر فراهم ساختن زمینه‌ سفر به شهر بستک به عنوان پیشانی فرهنگ و هنر منطقه جنوب کشور تشکر کرد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن قدردانی از نیّات پاک همه‌ خیّران عزیز، در پاسخ به مطالبه‌ نماینده‌ی غرب هرمزگان قول داد که تمامی مدارس و پروژه‌های نیمه تمام سه شهرستانِ بندرلنگه، بستک و پارسیان تا پایان دولت به اتمام برسند و منابع مورد نیاز در خصوص مدارس تخریبی و احداثی نیز اختصاص یابد. 

پس از آن طی بازدیدهای میدانی در منطقه، جباری به همراه رخشانی مهر و سایر هیأت همراه جهت افتتاح مدرسه‌ی خیّرساز روستای چاله در منطقه‌ی فرامرزان شهرستان بستک حضور یافتند.

همچنین در این سفر،  احداث مدرسه سیدین کیش (واقع در بخش بومی‌نشین جزیره) با منابع صد در صد دولتی، اختصاص منابع جهت ۱۵ سالن نوسازی مدارس در غرب استان، اتمام تمام پروژه‌های نیمه تمام نوسازی در سه شهرستان غرب استان و انجام تمام تعهدات نوسازی مدارس در سه شهرستان غرب استان به تصویب رسید.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: نوسازی مدارس احمد جباری غرب هرمزگان سازمان نوسازی مدارس کشور آموزش و پرورش غرب هرمزگان معاون وزیر رخشانی مهر سه شهرستان نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: احداث ۵ هزار کلاس درس از محل تحقق مولدسازی از مهمترین اقدامات انجام شده خراسان رضوی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، جاسم حسین‌پور در نشست خبری که در حاشیه مراسم روز معلم برگزار شد، اظهار داشت: تا پایان اسفند امسال 2 هزار و 500 کلاس درس را هدف‌گذاری کردیم و تا پایان سال آینده احداث 5 هزار کلاس درس از محل تحقق مولدسازی در استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی جزو استان‌های پرجمعیت دانش‌آموزی کشور است،گفت: هر چه جمعیت دانش‌آموزی بیشتر باشد، سرانه فضای آموزشی نیز کاهش پیدا می‌کند. بنابراین سرانه فضای آموزشی در کشور 5.2 دهم متر مربع می‌باشد، در حالی که این رقم در خراسان رضوی 4.3 دهم مترمربع است.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی ادامه داد: سال گذشته بنیاد علوی 105 کلاس، بنیاد برکت 177کلاس، کمیساریای عالی 40کلاس، سازمان مسئولیت های اجتماعی 70 کلاس و خیرین 500 کلاس درس در استان خراسان رضوی ساختند.

حسین پور با بیان این مطلب که 5 استخر دانش آموزی تحویل آموزش و پرورش استان شده است گفت: امسال نیز 4 استخردیگر تحویل می‌شود و برای 4 استخر جدید نیز تامین اعتبار انجام شده است. سال گذشته این اداره کل 3 هزار میلیارد ریال جهت تجهیز هنرستان‌ها و نمازخانه‌های مدارس استان هزینه کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: در سال گذشته 301 پروژه آموزشی با تعداد هزار و 500 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شد که نسبت به سال 1401 معادل 50درصد افزایش داشته است.

گفتنی است؛ نشست خبری مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی با اصحاب رسانه و خبرنگاران به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم به همراه تور مدرسه گردی از مجتمع آموزشی سردار سلیمانی که از مقطع پیش دبستانی تا متوسطه دوم و با معماری ایرانی اسلامی متناسب با سند تحول بنیادین ساخته و تأسیس شده امروز  برگزار شد و در پایان از پوستر روز معلم با شعار  #همه_مدیون_توایم رونمایی شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک