Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:02:47 GMT

پویش «تلاوت فاطمی» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۸۸۴۲

پویش «تلاوت فاطمی» آغاز شد

پویش «تلاوت فاطمی» همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) در دو رده سنی کودکان و نوجوان و جوانان از سوی خبرگزاری ایکنا برگزار می‌‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) پویش قرآنی «تلاوت فاطمی» در دو رده سنی ویژه کودکان و نوجوانان (زیر ۱۶ سال) و جوانان (۱۶ تا ۳۲ سال) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند با مراجعه به نشانی iqna.ir و کلیک بر روی بنر پویش قرآنی تلاوت فاطمی، یکی از پنج تصویر درج شده را ذخیره کرده و در اینستاگرام خود، پست و صفحه ایکنا را تگ یا منشن کنند.

 

همچنین مخاطبان می‌توانند تلاوت خود از سوره مبارکه کوثر را به دایرکت اینستاگرام به نشانی iqnanews@ یا به iqnanewsadmin@ در تلگرام ارسال کنند.

 

زمان قرعه‌کشی و اعلام نفرات برتر، پنجشنبه، دوم بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود. در هر گروه به شش برگزیده جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش قرآنی شهادت حضرت زهرا س ایام فاطمیه تلاوت فاطمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم

سجاد اسحاقیان سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از تولید نماهنگی جدید خبر داد و گفت: تلاوت آیات ٢٥٠ تا ٢٥٢ سوره مبارکه بقره بر اساس قطعه مشهور و ماندگار استاد مصطفی اسماعیل با سبکی جدید از تلاوت گروهی قرآن کریم با اجرای قاریان نوجوان گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم تولید شد.

سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم افزود: این همخوانی کاری از گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم است که جدیداً تولید و منتشر شده است.

وی بیان کرد: این اثر در مجموعه تخصصی صدا و تصویربرداری آن در استودیو قرآنی تسنیم اصفهان صورت گرفته است.

این نماهنگ در ادامه تقدیم مخاطبان می‌شود:

کد خبر 6091807 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • پایانه صادراتی قوی برای زنجیره ارزش کشاورزی مازندران نداریم
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com