Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@04:01:21 GMT

صدور پروانه ساختمان پلاسکو

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۸۹۲۲

صدور پروانه ساختمان پلاسکو

شهردار منطقه ۱۲ از صدور پروانه ساختمان جدید پلاسکو تا پایان هفته خبر داد. ناطقان:  علی محمد سعادتی  در مورد آخرین وضعیت ساخت ساختمان جدید پلاسکو و سرانجام اخذ پروانه ساختمانی گفت: ساختمان جدید پلاسکو توانست تمام تاییدیه و مجوزهای لازم از سازمان های ناظر همچون سازمان نظام مهندسی، آتش نشانی و ... اخذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






وی با بیان اینکه در ساختمان جدید پلاسکو تمهیدات خاص و فوق العاده ای در زمینه تامین ایمنی به کار رفته، بگونه ای که حتی بالاتر از استاندارهای تعیین شده است، افزود: همچنین برنامه ریزی برای نظارت بهتر بر روند بهره برداری برای حفظ استاندارها اتخاذ شده است.

شهردار منطقه ۱۲ در مورد سرانجام صدور پروانه ساختمانی برای پلاسکو گفت: پروانه ساختمانی پلاسکو آماده صدور است و به نظر می رسد تا پایان این هفته این مهم انجام گیرد.

وی در مورد مبلغ عوارض که محل اختلاف شهرداری و بنیاد مستضعفان به عنوان مالک پلاسکو وجود داشت، گفت: رقم عوارض مشخص است که بخشی از آن به صورت نقد و بخشی به صورت غیر نقد با باغاتی که از سوی بنیاد به شهرداری برای تبدیل به بوستان عمومی همچون باغ عبقری در منطقه ۲ و باغ وثوق الدوله در منطقه ۱۴ تحویل داده شده، تهاتر می شود.
منبع: تابناک برچسب ها: صدور ، ناطقان ، پروانه ، پلاسکو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: صدور ناطقان پروانه پلاسکو ساختمان جدید پلاسکو پروانه ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس امور اراضی شهرستان گرگان گفت: دستور قضایی اجرای قطعی احکام قلع وقمع و تبصره ۲۰ ماده ۱۰۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی در منطقه توسکستان گرگان اجرا شد.

روح الله محمدی افزود:با تخریب این ساختمان‌ها ۵ هکتار زمین آزادسازی شد.

سال گذشته حدود ۴۰۰ پرونده قضایی برای تصرف و تغییر کاربری زمین بدون مجوز تشکیل شد که ۳۰۰ حکم آن اجرایی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • معترضان جنگ غزه ساختمان هامیلتون دانشگاه کلمبیا را تصرف کردند/ خاطره جنگ ویتنام زنده شد
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین