Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های خوب ورزشی و نیروی انسانی توانمند توسعه ورزش هندبال در همه شهرستانهای استان اولویت اصلی این هیأت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مصطفی پارسایی اظهار داشت: با برنامه ریزی هدفمند و انتخاب شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران به عنوان پایلوت توسعه ورزش زیبای هندبال آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این طرح با استفاده مناسب از ظرفیت نیروی انسانی در شهرهای همجوار مناطق پایلوت مانند باشت، چرام، لنده، شوق، قلعه رئیسی، سی سخت و دیشموک زیرساخت‌های  ورزش پایه هندبال برای توسعه تامین خواهد شد.

پارسایی حضور مربی با دانش روسی «سرگی نیکولنکو» را یک مزیت دانست و گفت: طی این چند سال هندبال شهرستان کهگیلویه در رده های پایه رشد خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: تیم هندبال فراز بام خاییز نوین دهدشت با مربیگری سرگی در رقابت های لیگ دسته اول جز هشت تیم برتر در حال رقابت با حریفان است.

پارسایی تصریح کرد: اعضای این تیم، جوانان و نوجوان آموزش دیده از رده های پایه هستند که در آینده حرفهای زیادی برای گفتن در میادین های مهم خواهند داشت.

وی اظهار کرد: طی هفته اینده نمایندگی هیات هندبال در شهرستانهای چرام و لنده نیز راه اندازی خواهد شد.

پارسایی افزود: بیش از ۷۵۰ ورزشکار ساماندهی شده در رده های مختلف سنی هندبال در کهگیلویه و بویراحمد مشغول فعالیت هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی