Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@02:21:31 GMT

تولید انواع روغن خوراکی در گچساران

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۷۲۱۸

تولید انواع روغن خوراکی در گچساران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین پور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزانه ۱۰۰ تن روغن سرخ کردنی و پخت پز شامل روغن کنجد، کلزا و سویا در کارخانه روغن‌کشی شهرستان گچساران تولید می‌شود.

حسین پور افزود: با تولید محصولات این کارخانه بخش زیادی از روغن مورد نیاز مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار از جمله بوشهر و حتی سیستان و بلوچستان تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این کارخانه سالانه ۹۶ هزار عدد بطری مصرفی خود را نیز تولید می‌کند، گفت: این کارخانه یک‌هزار و۱۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

حسین پور بیان کرد: در سال جاری نیز در طرح کشت قراردادی، کلزای کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد را خریداری می‌کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روغن تولیدی این کارخانه نیز روغنی استاندار است، افزود: کارخانه روغن کشی گچساران در سال ۱۳۹۶ با اعتبار بیش از ۹۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار تن روغن را دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید روغن روغن خوراکی کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏