Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@16:29:16 GMT

شاهد احیای اقتصادی کشور هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۹۲۲۴

شاهد احیای اقتصادی کشور هستیم

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت اظهار داشت: امروز در پایان این سه سال جنگ،خشونت و اقدامات تروریستی در کشور در پایان سال ۹۹ علی رغم همه فشارها شاهد یک حرکت و ثبات در اقتصاد کشور هستیم و انتظارات تورمی امروز شرایط دیگری پیدا کرد و مردم افق روشن‌تری را در پیش چشم خود می بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان:  حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت اظهار داشت: شاهد سالروز فرار شاه معدوم با حادثه مشابه‌ای در سطح دیگری از جهان هستیم.  ۲۶ دی ماه فرار آن مزدور نمادی برای رسوایی و پایان استبداد و استعمار خارجی در ایران بود و امروز هم با یک پدیده کم نظیری از سقوط یک مستبد دیگری در آمریکا مواجه هستیم.





رییس‌جمهوری اضافه کرد: آنجا هم بحث پایان یک دولت و آغاز دولت دیگر مطرح است. پایان یک دولت را با سرافکندگی و رسوایی از سوی کاخ سفید را می‌بینیم و نشان داد که در دنیا قلدر مابی، نژادپرستی و زیر پا گذاشتن قانون پایان خوبی نخواهد داشت.

روحانی خاطرنشان کرد: در طول این سه سال گذشته که مردم عزیز و صبور ما برابر این تروریست بزرگ مقاومت کردند و به‌رغم اینکه آنها می‌خواستند سه ماهه نظام را سرنگون کنند، خودشان با رسوایی سرنگون شدند.

 وی تصریح کرد: این روزها پایان یک دولت نیست بلکه شکست یک سیاست یعنی سیاست فشار حداکثری علیه ملت بزرگ ایران است. امروز روز شکست سیاست تروریسم اقتصادی است که می‌خواستند زندگی مردم را به هم بریزند.

رییس جمهوری گفت: امروز در پایان این سه سال جنگ،خشونت و اقدامات تروریستی در کشور در پایان سال ۹۹ علی رغم همه فشارها شاهد یک حرکت و ثبات در اقتصاد کشور هستیم و انتظارات تورمی امروز شرایط دیگری پیدا کرد و مردم افق روشن‌تری را در پیش چشم خود می بینند.

روحانی با بیان اینکه وضعیت رشد اقتصادی ما تغییر کرده است،گفت: در سال ۹۹ با همه فشارها و ویروس کرونا اقتصاد مثبت در ۶ ماهه بودیم و در پایان شش ماهه دوم هم همه علائم به ما می‌گوید اقتصاد با نفت و اقتصاد بی نفت مثبت خواهد بود.

رییس دولت تدبیر و امید گفت: امروز شاهد رشد ۶ و نیم درصدی در بخش صنعت هستیم و این نشان می‌دهد جهش و رونق تولید چیزی است که در جامعه خودمان وجود دارد.

وی اضافه کرد: در صنعت ساختمان که شاهد یک رکود بودیم امروز شاهد یک حرکت مناسب در ساختمان‌های مناطق شهری با رشد ۴.۲ درصد هستیم؛ وقتی مسکن حرکت می‌کند پیشران حرکت در بسیاری از مشاغل و صنایع است و می‌توانیم شاهد روند خوبی باشیم.

روحانی با اشاره به اینکه در تجارت کشور هم شاهد رشد و حتی در ماه های اخیر شاهد رشد در صادرات هستیم، تصریح کرد:  همه این حقایق این واقعیت را به ما می‌گوید نه تنها سیاست فشار حداکثری و تروریسم اقتصادی آمریکا با شکست قطعی و حتمی مواجه است که طراحان این سیاست هم در حال سرنگونی هستند.نه تنها دولت این سیاست تمام شده است بلکه حیات سیاسی آنان هم برای همیشه به پایان رسیده است.
منبع: ایرنا برچسب ها: اقتصاد ، ناطقان ، احیا ، روحانی ، امریکا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اقتصاد ناطقان احیا روحانی امریکا شاهد یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: همانطور که امروز در پی عملیات وعده صادق رژیم غاصب و کثیف متوجه شد که نمی‌تواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند، در حوزه اقتصاد نیز شرایط به همین صورت است و جنگ هراسی در اقتصاد ایران به یک عملیات روانی پوچ تبدیل شده است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تاثیر جنگ هراسی بر اقتصاد ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال است که در حال مبارزه با تحریم، جنگ و تهدیدات مختلف است و چنانچه قرار بر این بود که فضای جنگ هراسی بر آن تاثیر بگذارد، قطعاً اقتصاد ایران باید تا امروز متلاشی می‌شد و از بین می‌رفت.

وی افزود: شاید آنچه که به عنوان جنگ هراسی مطرح می‌شود، در مقاطعی در گذشته تاثیراتی به همراه داشته، اما امروز دیگر تاثیراتی که مورد انتظار دشمن است را مشاهده نمی‌کنیم چراکه ایران به کشوری پیشرفته با اقتصادی مقاوم تبدیل شده‌ است.

این نماینده مجلس با اشاره به عملیات «وعده صادق» که در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، تاکید کرد: همانطور که امروز در پی عملیات وعده صادق رژیم غاصب و کثیف متوجه شدند که نمی‌توانند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند، در حوزه اقتصاد نیز شرایط به همین صورت است و جنگ هراسی در اقتصاد ایران به یک عملیات روانی پوچ تبدیل شده است.

سنگدوینی با تاکید بر لزوم ایجاد اطمینان در فضای اقتصادی کشور درباره بی تاثیری جنگ هراسی بر اقتصاد گفت: ما مسئولان نظام باید به مردم اطمینان دهیم که نباید دیگر نسبت به فضای جنگ هراسی و تاثیرات آن بر تکانه‌های اقتصادی نگرانی داشته باشند؛ نتیجه این رفع نگرانی‌ها بی شک ثبات و آرامش اقتصادی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است