Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با راه‌اندازی این واحدهای تولیدی و صنعتی ۴۵ فرصت شغلی مستقیم در شهرستان محلان فراهم شده است.
وی از رشد ۱۰ درصدی صدور جواز تاسیس در سال جاری در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ۴۷ جواز تاسیس امسال در بخش صنعت محلات صادر شده که برآورد سرمایه مورد نیاز آن‌ها چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملکی بیان کرد: بهره‌برداری از این واحدها ۷۸۴ فرصت شغلی در زمینه برش و  فرآوری سنگ و صنایع جانبی را  فراهم می‌کند.
وی گفت: یک شهرک صنعتی، یک ناحیه و ۲ قطب صنعتی در محلات وجود دارد که ۲۹۰ واحد صنعتی پروانه‌دار در آن ها فعالیت می‌کنند و در آنها بیش از چهار هزار فرصت شغلی پایدار ایجاد شده است.
وی افزود: ۱۱۵ معدن در محلات وجود دارد که ۷۵ واحد آن فعال است  که از ین تعداد، ۶۲ واحد در حوزه سنگ تراورتن فعالیت می‌کنند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات افزود: سهم ۵۰ درصدی اقتصاد محلات از تولید سنگ‌های خام و تزئینی توانسته رونق مناسبی را برای این شهرستان رقم بزند.
محلات واقع در جنوب استان مرکزی، ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد و شهرت آن در حوزه تولید سنگهای تزئینی، گل و گیاه و تریکو است.
   
 
 
 

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی توسعه ایران سرمایه گذاری محلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی توسعه ایران وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی توسعه ایران سرمایه گذاری محلات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در خصوص اصلاح روشنایی معابر گفت: برای اصلاح روشنایی معابر، فعالیت‌های خوبی در دو استان کردستان و یزد آغاز شده است که ان‌شاءالله به زودی به نتیجه برسد.

سخنگوی برق ادامه داد: هم‌زمان از ۷ سرمایه گذار در ۷ استان دیگر درخواست سرمایه گذاری آماده کردیم و بخشی از تهران نیز در طرح‌های اصلاح روشنایی معابر قرار دارند.

او در خصوص میزان صرفه جویی برقی که از این محل محقق خواهد شد، گفت: در هر کدام از این استان‌ها مشخص است که چه میزان صرفه جویی با این اقدام محقق می‌شود، اما در مجموع و در تمامی استان‌ها ۳۰۰ تا ۴۰۰ مگاوات کاهش مصرف را از این محل خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود