Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی از اقامه نماز جمعه در تمام شهرهای استان خبر داد و گفت: نخستین نماز جمعه به امامت نماینده ولی فقیه جدید خراسان شمالی این هفته در بجنورد اقامه خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ به نقل از روابط عمومی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی٬ حجت‌الاسلام آزموده اظهار داشت: به دلیل اعلام وضعیت زرد درخراسان شمالی، نماز جمعه 26دی‌ماه 99 در تمام شهرهای این استان ازجمله بجنورد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و تایید نماینده محترم ولی فقیه دراستان، به فضل الهی ،نمازهای عبادی سیاسی جمعه مورخه 99/10/26 در تمامی شهرهای استان با اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

برپایی نخستین نماز جمعه کاشان به امامت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی به روایت تصویرنماز جمعه این هفته بندرعباس اقامه می‌شودآیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در سراسر آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: ازتمامی نمازگزاران محترم شهرها، خواهشمندیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و دستکش، به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل در نمازجمعه شرکت کنند، همچنین افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی و ریوی دارند یا مشکوک به نشانه‌ها و علائم کرونا هستند، فعلا از حضور در نماز جمعه اجتناب نمایند.

انتهای پیام/311/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه ستاد نماز جمعه خراسان شمالی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی