Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس به مناسبت بیست و سومین سالگرد تأسیس این منطقه عظیم اقتصادی پیامی صادر کرد.
به گزارش شمانیوز؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:
ایزد منان را سپاس که بیست و سومین سالگرد تاسیس منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس را در شرایطی به نظاره نشسته‌ایم که علی‌رغم فشارهای ناشی از تحریم‌ ظالمانه‌ی استکبار جهانی، این منطقه عظیم اقتصادی همچنان در حال رکورد زنی در تولید است و می‌تواند به‌عنوان مکانی امن برای سرمایه‌گذاران و فرصتی برای اشتغال به ایفای نقش در اقتصاد کشور بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از 24 دی‌ماه سال 1376 تاکنون برای توسعه این منطقه ویژه‌ی اقتصادی مدیران، مهندسان و کارگران زحمتکش و ساعی متعددی تلاش کرده‌اند و اکنون نیز کارکنان شاغل در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس میراث دار عمارتی هستند که غیورمردان بسیاری با همت خود بر جای گذارده‌اند تا این منطقه عظیم اقتصادی نقطه‌ی اتکای صنعت ایران و هرمزگان باشد.
اینجانب بار دیگر فرارسیدن سالروز تاسیس منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس را که حاصل مجاهدت، جان‌فشانی، تخصص و تفکر ارزشمند تمامی همکاران ارجمندم در طول سالیان متمادی است، تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم با نصب‌العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری همچون گذشته بتوانیم در مسیر تجلی شعائر اقتصادی ایشان گام برداریم و اقدامات همکاران ما به عزت، سربلندی و قرار گرفتن کشور عزیزمان بر بلندای قله‌های ترقی و پیشرفت بیانجامد.
از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون برای تمامی خدمتگزاران به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آرزومندم.
حسن خلج طهرانی
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس
منبع: روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی منطقه عظیم اقتصادی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.   مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت