Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی دانشگاه حکیم سبزواری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ثبت‌نام از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد براساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه تا ۳۰ دی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حیکم سبزواری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ثبت نام از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و بدون آزمون در این دانشگاه تا ۳۰ دی تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این اطلاعیه پذیرفته شدگان پسر در این دانشگاه باید نامه درخواست صدور معافیت تحصیلی خود را در قسمت آموزشی سامانه ثبت نام دانشگاه بارگذاری کنند.

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه حکیم سبزواری باید مدارک خود را از طریق سامانه پویا به آدرس http://pooya.hsu.ac.ir/ بارگذاری کنند. زمان و نحوه ارسال پستی مدارک به این دانشگاه از طریق پیامک به دانشجویان اطلاع داده می‌شود.

دانشگاه حکیم سبزواری از سال ۶۶ در سبزوار فعالیت خود را آغاز کرده است. گروه‌های آموزشی در بیش از ۳۰ گروه آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی به تریبت دانشجویان می‌پردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه حکیم سبزواری ثبت نام دانشگاه پذیرش دانشجو بدون آزمون دانشگاه حکیم سبزواری کارشناسی ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام احمد اسماعیلی اظهار کرد: این آزمون در ۳ سطح حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ ۳۰ جزء برگزار می‌شود.
وی افزود: پذیرفته شدگان، مدرک معادل کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای معادل اخذ خواهند کرد.
به گفته رییس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، نتیجه این آزمون در کمتر از یک ماه آینده اعلام می‌شود و مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی