Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@17:14:50 GMT

عرصه فرهنگ نیازمند کار جهادی است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۹۷۹۶

عرصه فرهنگ نیازمند کار جهادی است

حجت الاسلام رمضانی گفت: در عرصه فرهنگی باید کار جهادی کرد و ما هم تمام همت خود را گذاشتیم تا در مسیر اهداف ستاد کانون های مساجد حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» امروز (چهارشنبه 24  دی) در ارتباط مجازی با طاهریان معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بیان کرد: در عرصه فرهنگی باید کار جهادی کرد و ما هم تمام همت خود را گذاشتیم بر اساس سیاست ستاد هماهنگی کانون های مساجد پیش رویم و در مسیر اهداف ستاد حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به اجرای طرح ملی ایران قوی و ثبت فعالیت کانون ها در سامانه بچه های مسجد ادامه داد: کار، کار سختی است و باید به این حوزه ورود پیدا می کردیم و مجاب کردن کانون ها در این زمان و با توجه به وضعیت اقتصادی موجود کار سختی بود اما به هر حال مکلف هستیم در این عرصه وارد شده و دیگران را با خود همراه کنیم.

 

وی عنوان کرد: ما ابتدا رابطان را مشخص کردیم و برای هر شهرستان یک معین تعیین کرده و 19 رابط کانون مشخص شد و این اتفاقات رقم خورد و نتایج مطلوبی هم حاصل شد.

 

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: همچنین سعی کردیم در فضای مجازی و رسانه ای هم اطلاع رسانی کنیم و نشست های مختلفی هم با حوزه علمیه، سازمان تبلیغات، امور مساجد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد داشتیم.

 

وی افزود: البته رابطان طرح فهما هم گروه هایی را ایجاد کردند و برای کانون ها ایجاد انگیزه کرده و به سوالات پاسخ می دهند و کار به صورت شبانه روزی پیگیری می شود تا نتیجه حاصل شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین تأکید کرد: در حوزه تأسیس کانون ها هم پرونده 40 کانون را تکمیل کرده و به ستاد ارسال کردیم و این قابلیت وجود دارد مابقی کانون ها را هم تأسیس کنیم و لازم است حمایت های مالی از این کانون ها صورت گیرد زیرا مطالبه گری می کنند.

 

وی یادآور شد: در هفته جاری در کمسیون فرهنگی شورای شهر هم حضور یافتیم و گزارشی از طرح ملی ایران قوی و فهما ارائه شد و مصاحبه های متعددی هم در حوزه ایران قوی داشتیم تا نگاه مردم به این مهم جدی تر شود و امیدواریم آنچه در مسیر و پیشرفت آبادانی مساجد هست را انجام دهیم.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی کانون های مساجد ستاد هماهنگی کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه گفت: این نشست در کارخانه بزرگی برگزار می‌شود که کارگران عزیز آن کار‌های بسیار مهم و قابل عرضه‌ای در بازار داخل و خارج تولید می‌کنند.

به گزارش ایرنا، رئیسی گفت: محصولاتی که در اینجا می‌بینید به دست توانای کارگران ساخته شده است و نشان دهنده توانایی کشور ماست، نشان دهنده ذوق و سلیقه و تلاش کارگران و مهندسان عزیز ماست. این‌ها نمونه‌ای است که در این کشور کار‌های بزرگی انجام می‌شود.

رئیس جمهور افزود: این امیدآفرین است که عزیزان ما علی‌رغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و برخی کاستی‌ها تولیدات امیدآفرین برای کشور دارند و این همان است که رهبری تاکید کردند که باید تلاش‌ها و اقدامات امیدآفرین باشد.

«ما پای کار ایرانیم». این پای کار ایران بودن است و نشان می‌دهد که ما با همین روحیه جهادی و ارزشمند کارگران و مهندسان، کارفرمایان و متخصصان پای کار ایران هستیم و دشمن همانطور که در همه عرصه‌ها ناکام مانده حتما در عرصه اقتصادی نیز ناکام خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)