Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد بازوبندی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پیست می‌تواند در بخشی از زمین‌های حدفاصل سپاهانشهر و باغ ابریشم در جنوب اصفهان که متعلق به سپاه است ساخته شود و در همین راستا جلساتی با بسیج ورزشکاران و مسوولان سپاه صاحب‌الزمان(عج) و حتی آستان قدس رضوی استان برای سرمایه گذاری برگزار شد اما نتیجه عملی به همراه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از لحاظ نوع خاک، مساحت و شکل زمین، منطقه مورد اشاره بسیار مناسب است ولی به سرمایه‌گذار نیاز دارد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان با بیان اینکه جنوب این خطه علاقه‌مندان بیشتری به این ورزش نسبت به شمال اصفهان دارد خاطرنشان کرد: بنابراین احداث یک پیست به توسعه موتورسواری و اتومبیلرانی منجر خواهد شد.

بازوبندی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود ساخت پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در منطقه مذکور حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه داشته باشد و در رشته‌هایی مانند آفرود و کراس مورد استقبال خوبی قرار گیرد.

وی با اشاره به پیست اتومبیلرانی و موتورسواری نقش جهان واقع در شمال منطقه به عنوان اصلی‌ترین مجموعه این رشته در اصفهان اظهارداشت: پیست نقش جهان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل و استانداردسازی آن نیازمند حدود ۱۰ میلیارد تومان است.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان خاطرنشان کرد: پیست مذکور در صورت استانداردسازی مکان مناسبی برای برپایی مسابقات ملی است و با توجه به توانمندی ورزشکاران اصفهانی شاهد رقابت‌های جذاب و مطلوبی در آن خواهیم بود.

در استان اصفهان حدود ۲۵۰ ورزشکار در رشته های مختلف موتورسواری و اتومبیلرانی در ۲ بخش آقایان و بانوان فعالیت می‌کنند.

این استان بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اصفهان فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اصفهان اخبار کنکور موتورسواری و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ صفایی تعداد معلمین بازنشسته و شاغل شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه را حدود پنج هزار نفر عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش معلم در تعلیم و تربیت و همچنین پرورش نسل‌های آینده، تجلیل از آنان را وظیفه همه آحاد جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است