Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنجی از معرفی برگزيدگان مسابقه مجازی «سردار دلها» در کانون فرهنگی هنری قدسيان، مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه شهادت سردار دل ها برگزار شد.

«فرزانه گنجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با بررسی جواب های ارسالی، برگزیدگان مسابقه مجازی «سردار دلها» در کانون فرهنگی هنری قدسیان، مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قدسیان مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک ادامه داد: مسابقه مجازی «سردار دلها» با ارائه ۲۰ سوال تستی از متن وصیت نامه فرهنگی، سیاسی و الهی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به صورت pdf در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته بود، برگزار شد.

 

گنجی افزود: فاطمه امینی، ستایش گنجی، مریم عسگری، مائده امیدی، فاطمه گنجی، فاطمه بخشی، زهرا قائدی، حمیده صفر، الهام ملائی و زهره هادی به عنوان برگزیدگان مسابقه مجازی «سردار دلها» معرفی شدند.

 

وی ابراز کرد: از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری قدسیان، اقدامات کانون در طرح ملی راهکار ۲ «رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار ربیع» بود که با همکاری کانون بانوان آستان قدس رضوی در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا صورت گرفت و ۱۴ هزار قرض نان بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قدسیان مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک ادامه داد: دوخت ماسک های بهداشتی و توزیع آن بین نیازمندان، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی از دیگر فعالیت های این کانون در مبارزه با بیماری کرونا بوده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: وصیت نامه فرهنگی شهادت سردار دلها مسجد حضرت فاطمه الزهرا مسابقه مجازی روستای ارجنک سردار دلها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اعضای کانون خادم یاران رضوی   با حضور در مدرسه روستای احمد آباد سفلی تکاب   از معلمین پر تلاش این مدرسه تجلیل کردند.

در این آئین که به مناسبت هفته معلم ترتیب یافته بود اعضای کانون خادم یاران رضوی تکاب با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از زحمات معلمین این روستا تجلیل  کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است