Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان بهزیستی کشور از سال ۷۹ با هدف اشتغال زنان و ارتقای کیفیت زندگی آنها، افزایش خودباوری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هدف و همچنین تغییر رویکرد حمایتی به توانمندسازی، اقدام به راه‌اندازی گروه‌های همیار به منظور توانمندسازی زنان سرپرست خانوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از آنجائی که این طرح با ارتقاء سطح توانایی‌های افراد برای حل و رفع مشکلات مربوط به خودشان منجر به عملی نمودن فرایند مددکاری گروهی و در نتیجه افزایش خودباوری در زنان سرپرست خانوار شده بود با استقبال چشمگیری از سوی جامعه هدف روبرو شد.

بیشتر بخوانید

خدمت رسانی بهزیستی به ۳۸ هزار مددجو در چهارمحال و بختیاری

عسگری خاطرنشان کرد: در این طرح در استان ۱۴۰ زن سرپرست خانوار در قالب ۲۸ گروه همیار زنان سرپرست خانوار با مشارکت همدیگر، در راستای توانمندسازی خود و خانواده هایشان در مشاغل خیاطی، تولید و فروش پوشاک، شیرینی پزی و کافی شاپ فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی اشتغال زنان زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار