Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال‌احمر با آئوله اوژن آکا، وزیر سلامت و بهداشت عمومی ساحل عاج دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر کریم همتی در این دیدار با اشاره به روابط خوب دو کشور گفت: باید علاوه بر تقویت برادری و دوستی، پیام دوستی هم میان دو کشور خوانده شود.

او با تاکید بر حمایت وزیر بهداشت ساحل عاج از درمانگاه هلال‌احمر ایران بیان کرد: داروها با کنترل و تشریفات وارد ابیجان خواهند شد، همچنین هلال‌احمر ایران در تامین تجهیزات و زیرساخت‌های پزشکی نیازمند همراهی و همکاری این وزارت‌خانه در ساحل عاج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر سلامت و بهداشت عمومی ساحل عاج نیز ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران گفت:ایران از جمله کشورهای دوست ساحل عاج است و سفارت ایران در این کشور تلاش می‌کند در همه موضوعات همراه وزارت بهداشت ساحل عاج باشد.

او با اشاره به بازدیدهایی که پیش از این از مرکز درمانگاه تخصصی جمعیت در ابیجان داشته است بیان کرد: همکاری ایران و ساحل عاج نقطه عطف تاریخی همکاری‌ها میان دو کشور به شمار می‌رود و سفر دکتر همتی به این کشور موجب تحکیم روابط هلال‌احمر ایران و وزارت بهداشت ساحل عاج خواهد شد.

آکا با اشاره به ارائه خدمات تخصصی هلال‌احمر در مرکز پلی‌کلینیک تخصصی ایران در ابیجان بیان کرد: از ارائه خدمات بسیار ضروری ایران برای مردم محروم و نیازمند در مناطق حاشیه‌نشین ابیجان قدردانی می‌کنم.

وزیر بهداشت ساحل عاج در این دیدار گفت: ساحل عاج علاقه‌مند است از همه خدمات ایران بهره‌مند شود، براین اساس می‌توان با همکاری بیشتر زمینه‌های حضور و فعالیت هلال احمر ایران در ساحل عاج به خصوص در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی را فراهم کرد.

آئوله اوژن آکا همچنین افزود: اخیرا سازمانی در وزارت بهداشت برای تسهیلات واردات دارو و تجهیزات پزشکی ایجاد شده است که پلی‌تکنیک هلال‌احمر ایران در ابیجان می‌تواند طی همکاری و رایزنی با این سازمان نسبت به واردات دارویی ایرانی و ارائه آن در ساحل عاج و منطقه غرب افریقا اقدام کند.

آکا تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای حضور نهادهای ایرانی از جمله جمعیت هلال‌احمر و همچنین ارتقای سطح همکاری ها و فعالیت‌ها در ساحل عاج خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هلال احمر هلال احمر ایران جمعیت هلال احمر بهداشت ساحل عاج ساحل عاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند