Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:10:26 GMT

اجاره سوئیت در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۰۷۲۸

اجاره سوئیت در تهران

یکی از جذاب‌ترین مقاصد برای سفر در کشور عزیزمان، ایران زیبا، شهر بزرگ تهران است که پیشنهاد می کنیم، دیدن جاذبه های پایتخت را به اتمام پاندمی کرونا ویروس موکول کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام میزبون، البته این مقصد تماشایی و پهناور انتخاب محل مناسب برای اقامت چند روزه را بسیار دشوار کرده است. در واقع وسعت زیاد، تنوع بیش از حد و مخصوصاً عدم آگاهی از قیمت‌ها و بلدنبودن راه‌ها، همه و همه باعث می‌شوند که گردشگران یا تهران‌گردان عزیز با مشکلات عدیده‌ای برای انتخاب اقامتگاه مناسب روبه‌رو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل در این متن راه‌کارهایی برای انتخاب محل مناسب به منظور اقامت چند روزه در شهر بزرگ تهران ارائه شده است.

در عصر امروز که دورۀ شکوفایی ارتباطات تلقی می‌شود، فاصله‌ها به صفر رسیده و هر کدام از ما پیش از قدم‌گذاشتن در راه می‌توانیم در زمان و در مکان سفر کنیم و پیش از ورود به مقصد شرایط را برای خودمان مهیا کنیم.

می‌خواهم بگویم در این روزها پیش از اینکه راهی سفر شوید باید محل اقامت خودتان را در شهر مقصد انتخاب و رزرو کنید که پس از رسیدن به شهر مقصد بلافاصله بتوانید به محل اقامت مورد نظر بروید و خیلی راحت به استراحت بپردازید و خستگی سفر را از تن خود دور کنید.

خوشبختانه این امکان از طریق سایت‌های اینترنتی از قبیل میزبون و حتی انواع مختلف شبکه‌های اجتماعی فراهم شده است. با وجود این امکان گردشگران عزیزی که به شهر بزرگ تهران آمدید، می‌توانند پیش از سفر از طریق اینترنت اقامتگاه مناسب خودشان را انتخاب کنند به رزرو آن بپردازند تا در هنگام ورود به شهر بتوانند به راحتی و سهولت کامل و به دور از هرگونه دغدغه و نگرانی به محل اقامت خود وارد شوند.

در ادامۀ همین مقاله چند نمونه از انواع اقامتگاه‌های قابل اجاره معرفی شده‌اند. البته که مشت نمونۀ خروار است و از این چند اقامتگاه به عنوان نمونه یاد خواهد شد. شما می‌توانید با توجه به شرایط، علایق، سلایق، تعداد نفرات و میزبان بودجه‌ای که برای خرج سفر در نظر گرفته‌اید مناسب‌ترین اقامتگاه را برای خود انتخاب کنید.

سوئیت دو خوابه مبله لوکس در فرشته

اگر ترجیح می‌دهید روزهای اقامت خود را در یک آپارتمان لوکس و خوش رنگ و لعاب با دکوری امروزی و شیک سپری کنید می‌توانید در روزهای سفر مهمان یکی از بهترین خیابان‌های شهر بزرگ تهران باشید واین آپارتمان را انتخاب کنید.

این آپارتمان دو خوابه، تمام وسایل و تجهیزات لازم برای زندگی از قبیل لوازم آشپزی، به همراه تلویزیون و سایر لوازم و تجهیزات مورد نظر را دارا می‌باشد. ضمن اینکه دسترسی خیلی خوبی به بخش‌های مختلف شهر دارد. این آپارتمان برای ۴ نفر ظرفیت دارد.

سوئیت سه خوابه سوپر لوکس استخردار در کامرانیه

اما اگر تعداد همسفران شما بیش از ۴ نفر است و دوست دارید در روزهای شاد سفر علاوه بر سایر امکانات متداول امکان استفاده از سونا، استخر و جکوزی را هم داشته باشید بهتر است از خیابان فرشته دل بکنید و راهی خیابان کامرانیه شوید.

آپارتمان پیشنهادی در این خیابان ۳ اتاق خواب دارد و ۶ نفر ظرفیت پذیرش. اما گذشته از تنوع و کیفیت امکانات و تجهیزات لازم است اشاره شود که دسترسی آن به بخش‌های مختلف شهر عالی است و ایستگاه BRT نیز درست در جوار همین آپارتمان قرار گرفته است.

سوئیت ۳۰ متری صادقیه در تهران

اما از هرچه بگذریم سخن دوست خوش‌تر است. بسیاری از ما در هنگام انتخاب اقامتگاه به دنبال یک سوئیت در تهران خواهیم بود. سوئیت‌ها برای اقامت چند روزه مزیت‌های قابل توجهی دارند.

اول از همه اینکه متراژ پایین سوئیت‌ها با کاهش قیمت آن‌ها همراه خواهد بود و همین مسأله تأثیر چشم‌گیری در کاهش هزینه‌های سفر خواهد داشت. دوم اینکه در سوئیت نیز امکانات لازم برای اقامت چند روزه کاملاً فراهم شده است. این سوئیت پیشنهادی برای دو نفر ظرفیت دارد.

سوئیت دو خوابه در مفتح شمالی

اما اگر احساس می‌کنید به فضایی بزرگتر نیاز دارید و اجاره سوئیت در تهران مناسب شما نخواهد بود می‌توانید آپارتمان دو خوابه در مفتح شمالی را امتحان کنید. این آپارتمان دو خوابه برای سه نفر ظرفیت دارد و به تمام امکانات و لوازم مورد نیاز زندگی چند روزه مجهز است.

همچنین دسترسی خیلی خوبی به بخش‌های مختلف شهر دارد چون به خط مترو، ایستگاه تاکسی و اتوبوس نزدیک است. به این ترتیب با انتخاب این اقامتگاه می‌توانید با وسایل نقلیۀ عمومی به قسمت‌های مختلف شهر رفت و آمد داشته باشید.

ویلای مبله یک خوابه درکه

اما یکی دیگر از پیشنهادهای ویژه مخصوصاً به افرادی که موافق سوئیت تهران نیستند و ترجیح می‌دهند در فضایی دلباز و صمیمانه با طبیعت روزهای سفر خودشان را سپری کنند انتخاب ویلا آن هم در محدودۀ درکه است.

در این اقامتگاه نه تنها امکانات مورد نیاز برای روزهای سفر در خدمت گردشگران عزیز قرار می‌گیرد بلکه طبیعت ناب درکه و سکوت و آرامش نابش نیز پیشکش مهمانان عزیز خواهد شد.

سفر به شهر بزرگ تهران، این پایتخت چند صد ساله، همیشه مورد توجه گردشگران مشتاق و کنجکاو قرار گرفته است. البته بماند که در بسیاری از موارد افراد بنا بر مسائل مهم و ضروری که می‌تواند شغلی یا خانوادگی باشد نیز مجبور می‌شوند به شهر تهران سفر کنند.

در هر صورت یکی از مهمترین مسائل در سفر به این شهر بزرگ و تماشایی محل اقامت خواهد بود. امیدواریم این مقاله توانسته باشد به صورت مفید و مختصر شما را در انتخاب اقامتگاه مناسب راهنمایی کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاره سوئیت در تهران اجاره سوئیت و آپارتمان در تهران شهر بزرگ تهران مختلف شهر نفر ظرفیت محل اقامت دو خوابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی لِبِدف» هماهنگ‌کننده عملیات‌های مخفی ارتش روسیه در منطقه نیکولایف اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه بامداد امروز یکشنبه یک کارخانه کشتی‌سازی و هتلِ محل اقامت مزدوران انگلیسی‌زبان ا رتش اوکراین را هدف قرار دادند.

لِبِدف دراین‌باره گفت: ساکنان نیکولایف گزارش دادند که انفجارهایی را در کارخانه۶۱ و مناطق پیرامون آن شنیده‌اند؛ جایی که تفنگداران دریایی ارتش اوکراین در آن ساکن بودند؛ قایق‌های بدون سرنشین نیز در این منطقه مونتاژ می‌شدند.

وی اشاره نکرد که در این حمله موشکی چند نفر از مزدوران ارتش اوکراین کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه دیروز شنبه نیز پ در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند. واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد

کد خبر 6090540

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • (عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر