Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@10:22:46 GMT

آسفالت محور سرزه در شهرستان ریگان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۰۹۴۴

آسفالت محور سرزه در شهرستان ریگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،امین باقری در بازدید از محور سنگلاخی سرزه ریگان گفت: این محور به دلیل سنگلاخی بودن تردد را برای اهالی این منطقه با مشکل مواجه کرده بود.

او با اشاره به این که با پیگیری‌های صورت گرفته وتخصیص اعتبار این مسیر در حال بازگشایی است  تصریح کرد:این محور به طول ۱۴ کیلومتر در حال احداث وبازگشایی مسیر است که تا ۲ ماه آینده اهالی این منطقه می‌توانند از مزایای آن برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری عنوان کرد:۲۰ کیلومتر از این محور قبلا  آسفالت  شده است که اهالی این مناطق از مزایای آن برخوردار شده اند.

او ابراز کرد :اهالی مناطق سرزه به دلیل شرایط آب وهوایی بهترین محصول خرما را از نوع ربی تولید وروانه بازار‌های داخلی وخارجی می‌کنند که احداث جاده مناسب در این روستا ضروری است.

فرماندار ریگان با اشاره به این که برای احداث وآسفالت این محور بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: با احداث این محور بیش از ۳۰ روستا در مناطق کوهستانی از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

اوهمچنین از احداث محور ده نظر شهرستان ریگان به طول ۴ کیلومتر خبر داد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت و بهسازی مناطق کوهستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عملیات زیر سازی و آسفالت محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلیومتر از ۱۳ سال پیش آغاز شده و در این مدت سال گذشته اسفالت ۸ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده و ۱۲ کیلومتر آن باقی مانده است و این عدم رسیدگی به این محور ترانزیتی باعث گلایه مردم شهرستان پلدشت شده است و از مسئولین خواستار رسیدگی به وضعیت این محور می‌باشند 
شاطویی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ماکوو پلدشت می‌گوید: محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلومتر است که دو کیلومتر آن در سال‌های گذشته توسط اداره کل راه و شهر سازی احداث و چهار خطه شده است و برای ۲۰ کیلومتر دو قرارداد منعقد شده که قطعه اول به طول ۸ کیلومتر توسط پیمانکار زیرسازی. اسفالت و خط کشی شده است 
وی گفت در مورد ۱۲ کیلومتر باقی مانده این محور گفت پیمانکار بخشی از این محور را آسفالت ریزی کرده و نیمه کاره مانده که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درصدد خلع ید و تعیین تکلیف نهایی از پیمانکار است که پس از نعیین و تکلیف به یگ پیمانکار دیگر برای اجراء واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است