Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در بیانیه‌ای به حمله بامداد امروز (چهارشنبه) رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی سوریه واکنش نشان داد و آن را تروریستی خواند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در توئیتی، حمله بامداد امروز (چهارشنبه) صهیونیست‌ها به مناطق مرزی «البوکمال» و «دیرالزور» واقع در شرق سوریه را «تروریستی» خواند و گفت: این اقدام تروریستی بدون مقابله واقعی با رژیم صهیونیستی متوقف نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در صفحه توئیتر خود نوشت: جنایت دوباره رژیم صهیونیستی در سرزمین سوریه، برآمده از ذهنیت تهاجمی دشمن صهیونیست و رفتار توسعه طلبانه آن در منطقه است.

سخنگوی حماس تأکید کرد که این جنایت و اقدام تروریستی بدون مقابله واقعی همه جریان‌های پویا و فعال امت با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

«بشار الجعفری» معاون وزیر امور خارجه سوریه نیز بامداد امروز بر ضرورت پاسخگو کردن کشور‌های حامی تروریسم در کشورش تأکید کرد و گفت که این کشور‌ها باید ملزم شوند تا نقض قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد را متوقف کنند.

الجعفری افزود: عمل نکردن شورای امنیت به مسؤولیت‌های خود در این زمینه، موجب تشویق تروریست‌ها و حامیان آنان برای ادامه جنایت هایشان می‌شود.

ساعت ۰۱:۱۰ بامداد امروز به وقت دمشق، مناطقی از شهر دیرالزور و شهر البوکمال در شرق این کشور هدف حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این حملات یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که پدافند هوایی ارتش سوریه چهارشنبه شب گذشته حملات موشکی اسرائیل به جنوب دمشق را دفع کرده بود.

رژیم اسرائیل در سال‌های اخیر بار‌ها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حازم قاسم حمله به البوکمال حمله به دیرالزور حماس رژیم صهیونیستی بامداد امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق

 به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دمشق، ارتش سوریه در بیانیه‌ای از حمله هوایی دشمن صهیونیستی به محیط شهر دمشق خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این بیانیه آمده است: در ساعت ۲۲:۰۵ روز پنجشنبه به وقت محلی دمشق (ساعت ۲۲:۳۵ به وقت تهران)، جنگنده‌های دشمن صهیونیستی با شلیک چند موشک از آسمان جولان اشغالی، یک پایگاه نظامی در محیط شهر دمشق را مورد حمله قرارداد‌ند.

بنابه اعلام ارتش سوریه، در پی این حمله، ۸ سرباز سوری زخمی و خسارت مادی در این پایگاه برجا ماند.

منابع محلی نیز گفتند، موشک‌های دشمن یک ساختمان سه طبقه وابسته به تشکیلات امنیتی سوریه در منطقه نجها را مورد حمله قرار دادند.

منطقه نجها به فاصله ۱۰ کیلومتری دمشق پایتخت در جنوب منطقه سیده زینب (س) واقع شده است.

شاهدان عینی می‌گویند، در اثر این حمله دشمن خسارت‌های زیادی به ساختمان یادشده وارد شده است.

برپایه این گزارش، همزمان با این حمله دشمن، پدافند ارتش سوریه برای مقابله با موشک‌های دشمن فعال شده است.

این حمله جنگنده‌های صهیونیستی به فاصله یک ماه از حمله به مقر سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق صورت می‌گیرد.

این اولین بار است که صهیونیست‌ها در حمله به خاک سوریه، یک مرکز امنیتی را مورد حمله قرار می‌دهند.

دیگر خبرها

  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود