Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه سعودی از ناپدید شدن یک فعال عربستانی پس از انتشار توییت‌های انتقادی تند علیه آل سعود و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرده برداشت.

 پایگاه اینترنتی "سعودی لیکس" در گزارشی فاش کرد، "راشد الدوسری"، فعال عربستانی که به نوشتن توییت‌های تند و گزنده علیه حاکمان عرب حوزه خلیج فارس و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مشهور است، ناپدید شده و مشخص نیست که چه اتفاقی برای وی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، الدوسری بارها با انتشار توییت‌های تندی از سکوت عرب‌ها در قبال جنایت‌های آل سعود در یمن و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انتقاد کرده بود.

این فعال سعودی در آخرین توییتی که در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۲۰ منتشر کرده بود، نوشته است: خون یمنی‌ها بی اخلاقی و کفر حاکمان عرب و تسلیم تحقیرآمیز آنها در برابر دشمن صهیونیستی را آشکار کرد.

وی افزود: خون یمنی‌ها لعنتی است که همه حاکمان عرب را از بین خواهد برد و تاج و تخت آنها را به لرزه در می‌آورد. امروز یا ما مسلمان هستیم و ریختن خون یمنی‌ها را نخواهیم پذیرفت یا یهودی صهیونیست خواهیم بود در تمامی این جنایت‌ها مشارکت می‌کنیم. پس سکوت نکنید، چراکه خداوند شما را به دلیل سکوتتان مواخذه می‌کند و عذاب را بر شما نازل خواهد کرد.

طبق گزارش این رسانه، الدوسری پیش از آن نیز در توئیت دیگری نوشته بود: "ما لطیف‌ترین گله گاو جهان هستیم و گاوهایمان از بهترین گاوها هستند. شادی کنید و برقصید که ما زیباترین گله گاو جهان هستیم! به هر کسی که بخواهد ما را بدوشد، خوش آمد می‌گوییم. این زبان حال حاکمان سگ‌ صفت و نجس ما یعنی آل سعود است."

با وجود اینکه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی همواره دم از اصلاحات اقتصادی و اجتماعی در عربستان می‌زند، اما در عمل  از زمان سر کار آمدنش شمار زیادی از فعالان شبکه‌های اجتماعی، نویسندگان، استادان، علمای دین و حتی تاجران سعودی مخالف را به اتهام توطئه چینی علیه آل سعود و همکاری با طرف‌های خارجی بازداشت کرده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)



منبع:صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)

دیگر خبرها

  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • سیل وحشتناک خودروهای میلیاردی عربستانی‌ها را له کرد | فیلم
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)