Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتنه فقیه نصیری بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون که مدتی از این عرصه دور بود، با فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» در نقشی متفاوت به سینما می‌آید.

«خانه ماهرخ» به کارگردانی شهرام ابراهیمی و تهیه‌کنندگی مشترک محمد محمدی و شهاب حسینی در میان ۶۲ فیلم بلند سینمایی است که حائز شرایط حضور در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر هستند و مورد داوری خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در خلاصه داستان این فیلم اجتماعی آمده است: "ماهرخ" که مشغول بازی در اولین فیلمش است، وارد خانه می‌شود و توسط همسرش "کیوان" و دوستانِ مشترکشان، به مناسبت تولدش غافلگیر می‌شود. حجم برف شادی روی سر و هیکل ماهرخ بیش از حد است، کیوان به او نزدیک می‌شود و همین که برای روشن کردنِ شمعِ روی کیک فندک می‌زند، ماهرخ آتش می‌گیرد. کیوان به اتهام به آتش کشیدنِ ماهرخ، دادگاهی می‌شود و شبهات و سؤالات متعددی مطرح می‌شود. ظاهراً کیوان به دلیل حسادت یا مخالفتش با ماهرخ برای بازی در فیلم چنین بلایی را سرش آورده. همین حسادت یا شبهات، داستان را به مسائل اجتماعیِ پیرامون سینما سوق می‌دهد.

امیررضا دلاوری، الهام نامی، رضا نجفی، رحمان باقریان، مهری آل آقا، محمد قوام، مهدی بجستانی، علی عطایی هور، رضا نیلی، جمال فوادیان، مهرو تفرشی، رامین سامانی، اشکان دلاوری، شبیر شیرازی، میثم کزازی، سوده ازقندی، علی سیبی، عرفان حیدری، خشایار عاطفی، سرور امیری، رضا حیدری، محسن یوسفی، نسیم کیانی، فربد حیدری، بردیا ماهی صفت، علی میرعلم‌زاده، حبیب تاج میری، عباس نیسی، وحید حیدری، راشین عرب‌زاده، هانیه بیدار، ملیکا اکبری، اهورا گرجی، حسین موسوی، حسین شیخی، حامد سجادی فر، علی غیاثی، آوا رسولی و آتنه فقیه نصیری، در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

اسامی عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: شهرام ابراهیمی، تهیه‌کنندگان: محمد محمدی- شهاب حسینی، مشاور کارگردان: شهاب حسینی، نویسنده: حسن عطار‌ها – بر اساس طرحی از شهرام ابراهیمی، مشاور پروژه: محمد رستمی، مدیر فیلمبرداری: محمد نامدار، تدوین: ناصر فکور - آیدین پرهیزی، سرپرست گروه کارگردانی: پرنوش خواجه‌ای، مدیر صدابرداری: مسعود شاهوردی، صداگذار: احمد افشار، آهنگساز: امین طاهری، طراح چهره‌پردازی: دانیال شعاعی، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، جانشین تهیه: شهرام ابراهیمی، مجری طرح: شبیر شیرازی- بانیپال سرکیزی، مدیر تولید: رضا حیدری، جلوه‌های رایانه‌ای: محمد میر وهابی، مشاور رسانه: سمیرا افتخاری، طراح پوستر: محمد قوام، فیلمبردار: مهدی قاسمی، دستیار یک فیلمبردار: احسان نادری، دستیاران فیلمبردار: عباس نیسی – مهدی جمشیدی، مسئول دوربین: علیرضا کلیایی، تصحیح رنگ: پویا اشتهاردی - علیرضا مجیریدستیاران صدا: محمد توریوریان – شایان شاهوردی، مجری بانوان گریم: الهام جعفری، مجری آقایان گریم: مرتضی دلیر آقایی، دستیار گریم: سعید جمشیدی، دستیار صحنه: محمد حمیدی – سینا صابری – محمد ولیزاده، دستیار لباس: آرتا علوی – زهرا میرزاده، جانشین تولید: حسین جلالی، برنامه‌ریز: پرنوش خواجه‌ای، دستیار برنامه‌ریز: وحید حیدری، منشی صحنه: سرور امیری، دستیار یک کارگردان: سینا ابراهیمی، دستیار دوم کارگردان: شبر جوانبخش شیرازی، طراح بدلکاری: علی میرعلم زاده، دستیاران بدلکار: احسان میرزایی- فریبرز باستانی- امیر آریایی مهر، عکاس: مهرسا چاووشی، فیلمبردار پشت صحنه: بردیا ماهی صفت، تدوین پشت صحنه: مرجان بختیاری، مدیر تدارکات: امیر نوروزی تفرشی، دستیار تدارکات: علی غیاثی – محمد کیان اسماعیلی – اهورا گرجی – رامین اسماعیل‌زاده – حمید نصرآبادی، سرمایه‌گذاران: بانیپال سرکیزی – رضا شیرازی – شبیر شیرازی

     

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتنه فقیه نصیری پارسی خبر خانه ماهرخ بازیگر سینما و تلویزیون شهرام ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟

به گزارش جماران؛ محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

 محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا

آقای نصیری عزیز سلام!

به خودتان هم گفته ام که شما را به ویژگیهای مثبتی چون راستگویی، اندیشه ورزی، حسن خلق و دیانت می‌شناسم. و اگر اینها نبود، چه نیازکه همین چندسطر را هم بنویسم.

 در این یکی دو روز مطالبی گفته‌اید که برخی از آنها تکرار گذشته است. با خیلی از نقدهای شما همراهم و البته در مواردی ضمن قبول اصل انتقاد، زبان و لحنی را که بهره می گیرید نه تنها موثر و سودمند نمی دانم که گاه نتیجه عکس می دهد.

 دیروز عبارتی بکار بردید که مضمون آن، تجمیع همه مخالفان - و به زعم شما براندازان- است و از کلید واژه "تاجزاده و شاهزاده" سخن گفتید. خیلی ها قند توی دلشان آب شد که مهدی نصیری ، رفت به همانجایی که می خواستیم یعنی "آخر خط". هم مدعیان افراطی انقلابیگری خوششان آمد و هم اپوزیسیون خارج از کشور.

من، اما دلم گرفت . آخر، مهدی نصیری را با شاهزاده چکار؟ آنچه امروز از شاهزاده بروز و ظهور دارد واقعا چیزی جز تعفن سیاسی و فرهنگی و اخلاقی است؟ آنها کجای سیاست ایستاده اند و کدام جایگاه را در بین ایرانیان دارند؟ و تا حالا برای ایران چه کرده‌اند؟ در کدام غصه پشت مردم ما بوده اند؟ و...

 بدتر اینکه چه شده که شاهزاده را همسنگ تاج زاده و دیگران می دانید؟ صنمی با مصطفی تاجزاده ندارم، اما یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیفی که وطن فروشی کمترین جرمش است و همه حامیانش شرف دارد. با برخوردهایی که با برخی چهره های سیاسی منتقد و حتی مخالف در داخل ایران شده بشدت مخالفم ، اما اینها چه دخلی دارند به آن شاهزاده بدنام بدکار؟

بعید می دانم شما این قماش آدمها را نشناسید اما اگر نشناخته‌اید، امیدوارم در مدتی که در کانادا به سر می‌برید آنها را محک بزنید. بروید در جمع براندازان سلطنت‌طلب یا بازماندگان گروهکهای تروریستی و ببینید با شما چه رفتاری خواهند داشت؟ تصورتان این است که شما را روی سرشان می‌گذارند و حلوا حلوا می‌کنند؟ یقین کنید بهترین حرفی که به شما خواهند زد این است که نفوذی جمهوی اسلامی هستید .

آقای نصیری عزیز! براندازی راه سنگلاخی است که خون بیگناهان فراوانی را در خود فرو می‌برد. اصلا راه نیست، بیراهه است و در پس آن هیچ چیز اصلاح نمی.شود. اما با این همه اگر می‌خواهید برانداز! هم باشید، خودتان این کار را بکنید. چرا قاطی سلطنت‌طلبان و شاهزاده می‌شوید؟ و ننگ همگروهی بودن با آنها را بر خود هموار می‌کنید؟

ایران مال همه ماست و اگر چه امروز دولت و مجلس و برخی دستگاههایش پراشتباه‌اند، به خود ما مربوط است و هیچ ربطی به شاهزاده ندارد. رژیمی که همین شاهزاده متعلق به اوست، خیلی علیه‌السلام بود؟ و فکر می‌کنید اگر همین الان قدرت دستشان باشد به مخالفانشان رحم می‌کنند؟ اساسا آنها چه دلبستگی به این آب و خاک دارند که بخواهند برایش از خود بگذرند؟

برگردید آقای نصیری! منظورم برگشتن به تهران و قم نیست.این حق شماست که هر جای عالم می‌خواهید زندگی کنید. عده‌ای خوشحال می‌شوند که شما در مغرب زمین بمانید و به قول آنها تمام شوید. گروهی می‌گویند شما پلهای پشت سرتان را خراب کرده اید و بر نمی‌گردید. من، اما پیش بینی‌ام این نیست.‌

با این حال در اینجا حرفم بر سر آمدن یا نیامدن به ایران نیست. می‌خواهم بگویم از این راه برگردید و قبول کنید که اصلاح کشور باید توسط همین ایرانی‌هایی که روی نقشه ایران زندگی می کنند صورت گیرد. می‌دانم کسانی و جریاناتی هستند که نفس کشیدن در عالم سیاست را سخت کرده‌اند؛ پای‌شان را روی گلوی معیشت مردم گذاشته‌اند؛  امید جوانها را به یاس تبدیل کرده‌اند و هزارتا چیز دیگر. اما راه مبارزه با اینها ، همراه شدن با شاهزاده نیست. بسیاری از کسانی که در سالهای اخیر هزینه‌های بسیار سنگین‌تر از شما داده اند، راه شما را نمی پسندند.

آقا مهدی عزیز! می‌دانم که می‌دانید برادرانه دوستتان دارم. دلسوزیتان برای مملکت را هم دوست دارم. به همین دلیل اصلا نمی‌خواهم که نباشید. قلم شما و فکر شما نیاز امروز این آب و خاک است. نقدهای شما آرام‌بخش دل خیلی‌هاست. هرچه دل تنگتان می‌خواهد بگویید اما برادر عزیزم، شاهزاده را نشویید!

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد