Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۲ کانون فرهنگی هنری فعال استان اردبیل در قرعه کشی نخستین کانون های فعال در ثبت طرح ملی «ایران قوی» منتخب و از مدیران این کانون ها تجلیل شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 2 کانون فرهنگی هنری فعال استان اردبیل در قرعه کشی نخستین کانون های فعال در ثبت طرح ملی «ایران قوی» منتخب و از مدیران این کانون ها تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری آل طه به مدیر مسئولی حیدر قلی نژاد از شهرستان اردبیل و کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کنزق به مدیر مسئولی علیرضا پرستار از شهرستان سرعین به عنوان منتخبان این قرعه کشی از استان اردبیل است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون 30 رابط فهمای استان اردبیل در طرح ملی «ایران قوی» فعالیت و مشارکت دارند و طی هفته جاری نیز 4 رابط استان اردبیل به عنوان برترین رابطان کشور انتخاب شده اند.

 

سقاء اذعان داشت: طرح ملی «ایران قوی» از هفته دفاع مقدس آغاز و تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مهمترین هدف این طرح نشان دادن توانمندی ها و استعدادهای کانون های مساجد است.

 

وی افزود: این طرح از 3 شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری تشکیل شده است که در زیر مجموعه آن 12 رواق تعریف شد و هم اکنون دبیرخانه «رواق ترنج» از شبستان هنر بر عهده ستاد استان اردبیل قرار گرفته و تلاش خواهیم کرد که این رواق که شامل هنرهای تجسمی می شود با گستردگی و شکوه بهتری با حضور هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی کانون های مساجد کشور برگزار شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد: تلاش فعالان کانون های مساجد حفظ جایگاه برتر کشور است و امیدواریم بتوانیم همچون دوره اول رویداد ملی «فهما» رتبه برتر کشور را کسب کنیم.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: رواق ترنج طرح ملی ایران قوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اردبیل کانون فرهنگی هنری استان اردبیل ایران قوی طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد