Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی باشگاه شهرخودرو بیان کرد همه مدیران باشگاه از رحمتی حمایت می کنند و بارها عنوان شده است که قرارداد ما با رحمتی ٣ ساله است

داوود سیدعباسی صحبت هایی را در مود شهرخودرو عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، داود سید عباسی درباره شرایط تیم شهرخودرو گفت:

  تیم ما نسبت به فصل های قبل تغییرات زیادی داشته و بسیار جوان شده است و در حال حاضر نباید توقعات گذشته را از این تیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

بازیکنان جوان تیم‌مان کم‌کم به مرز پختگی می‌رسند، هرچند ما در اوایل فصل تاوان همین جوانی تیم را دادیم و شاید هم در آینده باز هم این اتفاق رخ بدهد. با این وجود به کادر فنی تیم و شخص رحمتی ایمان داریم و از او به شکل کامل حمایت می کنیم.
 

او افزود:

هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه از نتایج رضایت کامل ندارند اما این مسئله باعث نشده تا آنها از سرمربی تیم حمایت نکنند چرا که می دانند رحمتی با تمام وجود کارش را انجام میدهد و از جانش مایه می گذارد و بارها نیز عنوان کرده اند که رحمتی تا پایان قرارداد ٣ ساله اش سرمربی شهرخودرو خواهد بود.برخی از بازیکنان تیم هم باید این مسئله را بدانند که تلاششان را بیشتر کنند و توقعات را از خودشان برآورده کنند.

سید عباسی درباره شایعاتی که در برخی رسانه ها مطرح می شود نیز گفت:

برخی مواقع برخی رسانه ها که حسابشان از اهالی خبر و رسانه های پاک و زحمتکش جدا است اخباری را منتشر می کنند که فقط در توهمات نویسندگان متوهم خودشان زاییده می شود. قطعا باشگاه شهرخودرو نیز از آنها شکایت می کند تا یاد بگیرند اگر در رابطه با باشگاه شهرخودرو قصد انتشار خبر دارند، آن را با منبع منتشر کنند و شایعه پراکنی نکنند.

او افزود:

مردم خراسان و هواداران پرشور شهرخودرو کاملا درک می کنند که شهرخودرو برنامه بلند مدت دارد تا این تیم سالها به عنوان نماینده خراسان در لیگ برتر حضور داشته باشد. حمیداوی به عنوان مالک باشگاه از جیبش هزینه می کند تا تیم شهرامام رضا(ع) با مشکلی روبرو نباشد اما برخی گویا به دنبال مسایل شخصی خودشان هستند. من با قاطعیت می گویم تیم ما در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار می گیرد. ثبات در کادر فنی هدف اصلی مدیران باشگاه است و باید با منطق درباره نتایج حرف بزنیم.

 

سیدعباسی ادامه داد:

فاصله امتیازات شهرخودرو خراسان با تیم های بالا نشین فاصله خیلی زیادی نیست و تنها موضوع توقعات بالایی است که از گذشته باقی مانده است. قطعا رحمتی و دستیارانش نیز تلاش می کنند تا تیم بتواند پیروز شود. هواداران شهرخودرو نیز باید هوشیار باشند و اجازه ندهند برخی مسایل این تیم را به حاشیه ببرد و باید همه در کنار هم از تیم و اعضا آن حمایت کنیم.

اخبار داغ 

محمدحسین کنعانی زادگان: دربی تهران یعنی بازی پرسپولیس و پاس! اعتراض به نیمکت نشینی کار دست فرشید باقری داد؛ تا اطلاع ثانوی در اختیار باشگاه لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات ارزشمندترین بازیکنان ایتالیایی از نگاه وبسایت ترنسفرمارکت نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی چهارشنبه شب در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه استان بوشهر بیان کرد: مردم استان بوشهر از دیر باز احترام ویژه ای به عالمان دینی داشتند و این احترام و توجه به عالمان دینی در کشور بی نظیر است و نشان از فرهنگ دینی اصیل و دیرین استان بوشهر دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به حضور علمای استان در کنار مردم در دوران‌های مختلف افزود: مردمی بودن علمای بوشهر آثار پر برکتی را در این استان بوشهر به یادگار گذاشته است و یکی از آن آثار توجه وافر مردم این استان به قرآن و مسائل شرعی است.

وی با یاد آوری حماسه قرآنی مردم استان بوشهر در محفل روستای چارک خاطر نشان کرد: بزرگترین اجتماع مردمی حول قرآن کریم از جهات گوناگون منحصر به فرد بود و این حاصل تلاش‌های خستگی ناپذیر عالمان دینی در کنار مردم بوده است و حکایت از عمق ایمان مردم این استان دارد.

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر حفظ روحیه قرآنی این استان بوشهر خاطر نشان کرد: حوزه‌ها در خط مقدم پاسداری از سبک زندگی قرآنی هستند و با حضور در کنار مردم شیوه علمای سلف این استان را باید ادامه دهند.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه تاکید کرد: با بیان خدمات حوزه‌های علمیه به فرهنگ مردم در طول تاریخ و تبیین جایگاه رفیع قرآن و معارف اسلامی به مردم و جامعه نخبگانی، راه را برای شناخت هرچه بیشتر حوزه‌های علمیه هموار کنید.

کد خبر 6088173

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • آماری هولناک؛ «۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند»
  • هشدار فرشاد مؤمنی؛ ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • عزت ایران با ایمان