Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت اتاق بازرگانی زنجان و سازمان جهاد کشاورزی استان کتاب «توانمندی های تولیدی صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان زنجان» تهیه، تدوین و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، علی یگانه فرد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به پیگیری و عملیاتی کردن برنامه‌های سال جاری اتاق بازرگانی زنجان در حوزه های مختلف، اظهار کرد: این برنامه ها در بخش های مختلفی پیگیری شد که از آن جمله و از اصلی ترین برنامه ها می توان به نقشه ر اه تجارت خارجی استان اشاره کرد که مورد استقبال خوبی از سوی مسولان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه اقدامات و کارهای مربوط به تهیه و تدوین نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان از سال ۱۳۹۸ آغاز و پس از چندین ماه کار کارشناسی، تیرماه امسال در کارگروه توسعه صادرات از سوی استاندار زنجان تصویب شد، ابراز کرد: پس از تصویب این طرح در استان، نقشه راه وارد فاز اجرایی و عملیاتی شد .

 

وی با بیان اینکه توسعه صادرات محصولات مختلف تولیدی استان زنجان نیازمند همکاری همه مدیران و دستگاهها و نهادهای اجرایی می باشد، تصریح کرد: یکی از موارد مهم تحقق برنامه نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان معرفی ظرفیت های تولیدی و صادراتی استان می باشد.

 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه در همین راستا اتاق بازرگانی زنجان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی تهیه تدوین و طراحی کتاب توانمندی های تولیدی و صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان زنجان را انجام داده است، خاطرنشان کرد: این کتاب در حال حاضر به چاپ رسیده و در سطح استان  و کشور و دستگاه‌های مختلف اداری و سفارتخانه ها توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه این کتاب در بخش های مختلف کشاورزی استان از جمله زراعت، باغبانی، دام و طیور و ... به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه و تدوین شده است، ادامه داد: ارسال نسخه های این کتاب به سفارتخانه های هدف تجارت با استان زنجان، اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و اتاق‌های بازرگانی مشترک نیز آغاز شده است.

 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه بخش کشاورزی یکی از ظرفیت های مستعد استان زنجان در توسعه صادرات می باشد، تصریح کرد: در همین راستا برنامه ها بر اساس نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان در جهت توسعه صادرات برنامه ریزی شده و در فاز عملیاتی است.

 

یگانه فرد در پایان اظهار کرد: دفتر تجاری اتاق در شهر دوشنبه تاجیکستان با همکاری اتاق بازرگانی مشترک ایران و تاجیکستان ذیل برنامه های نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان راه اندازی شده است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان اتاق بازرگانی استان زنجان چاپ کتاب نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان اتاق بازرگانی زنجان کشاورزی استان توسعه صادرات بخش کشاورزی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو

ایسنا/همدان ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در حالی امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد که استان همدان حضوری پرقدرت در این نمایشگاه دارد.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های داخلی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی برپا شده است.

استان همدان در این دوره از برگزاری نمایشگاه اکسپو با سه محور برنامه‌ریزی شده در حوزه سرمایه‌گذاری، محصولات صادراتی و زنجیره ارزش حضور پیدا کرده که در همین راستا ۲۵۰ محصول متنوع از ۵۰ شرکت امسال در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قالب اطلس سرمایه‌گذاری استان نیز به منظور انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای تجاری سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نیز معرفی شده‌اند.

همچنین سفال و کشمش به عنوان دو زنجیره ارزش اصلی و چرم، سنگ‌های قیمتی، پوشاک و گیاهان دارویی نیز به عنوان زنجیره توسعه استان در این نمایشگاه مطرح هستند.

به گزارش ایسنا، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو