Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:42:31 GMT

استاندار: آب و برق هیچ مشترک خانگی نباید قطع شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۲۱۲۶

استاندار: آب و برق هیچ مشترک خانگی نباید قطع شود

به گزارش ایرنا، علی زینی‌وند روز چهارشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: مصرف واحدهای صنعتی نیز اولویت بندی شوند زیرا باید کالاهای استراتژیک برای کشور تولید تامین شود.

وی اظهار داشت: رسانه ها و حوزه اطلاع رسانی روابط عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب شورای اطلاع رسانی نشست تبلیغاتی مبنی بر صرفه جویی راه اندازی کنند که در صورت صرفه جویی نکردن شاید طی بهمن ماه قطعی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان گفت: دفاتر دولتی طی هماهنگی با شرکت توزیع برق و گاز از ساعت ۶ تا ۱۴ موتورخانه‌ها را مدیریت کنند و در صورت اجرا نکردن این دستورات، بر اساس الزامات قانونی مجاز به قطع برق آن هستیم.

وی با تاکید بر نهایت صرفه جویی عنوان کرد: ابتدا دستگاه های دولتی باید مدیریت شوند که از فصل سرما به سلامت عبور کنیم.

وقت برای معین های اقتصادی بدون رغبت نمی گذاریم

زینی وند تصریح کرد: برای سرمایه‌گذاران و معین های اقتصادی بی‌رغبت نباید وقت گذاشت و تعلل در فعالیت ها حتی از سوی معاونان استاندار نیز پذیرفته نیست و همه مدیران پای کار باشند.

وی ادامه داد: عملکرد معین‌های اقتصادی در مرحله ارزیابی قرار دارد که برخی از این معین‌ها جدیت روزهای نخست خود را از دست داده اند و در این راستا فرمانداران ضمن ارائه گزارش فعالیت ها، باید به دنبال راه‌حل این تعلل‌ها باشند.

وی افزود: دستگاه‌های متولی در حوزه اشتغال روستایی نیز باید گزارش اقدامات خود را به استانداری کرمان ارائه کنند زیرا تسهیلات ارزان جذب نشده در حالی که به وسیله اشتغال‌های خرد می‌توان توازن را در اشتغال استان طی مدت زمانی کوتاه ایجاد کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به برخی دستور کارهای غیرکارشناسی نیز افزود: علاوه بر کارشناسی موضوعات پیش از برگزاری جلسات استانداری در تمامی ابعاد، فرایند تصمیم‌گیری در ستاد اقتصاد مقاومتی استان اتخاذ شود.

زینی‌وند با انتقاد از قوانین متعدد و بیان اینکه در زیر این حجم از قوانین، در حال خفه شدن هستیم، افزود: موانع بسیاری وجود دارد لذا با هماهنگی بیشتر در جلسات، مشکلات رفع می‌شود.

کرمان یکی از مقاصد مهم گردشگری دنیا می‌شود

وی اظهار کرد: استان کرمان با وجود ظرفیت ها پس از کرونا یکی از مقاصد مهم گردشگری دنیا خواهد شد لذا باید فعالان حوزه گردشگری آموزش‌های لازم را بگذرانند و همچنین نوآوری در زمینه جذب توریست داشته باشیم.

زینی وند با یادآوری اقدامات زیادی که در قلعه‌گنج صورت گرفته، در ادامه خطاب به فرماندار بم و معین اقتصادی شهر دهبکری تصریح کرد: باید دهبکری مانند قلعه‌گنج شود و اقدامات در این منطقه همانند قلعه‌گنج گسترده باشد.

وی با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی باید اولویت معین‌های اقتصادی باشد، عنوان کرد: افزایش تعداد معین‌های اقتصادی را در دستور کار داریم و درخواست داریم که شرکت‌های که توان لازم را دارند، حدالامکان معین اقتصادی یک روستای کوچک شوند.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به واحد تولید و استخراج ارز دیجیتال در رفسنجان گفت: برق مصرفی این واحد کاملا قانونی با سهمیه و قیمت صادراتی تامین می‌شود، ضمن آنکه آن هم مدیریت می‌شود.

وی ادامه داد: این واحد رسمی، ملی و بزرگترین واحد کشور است که در رفسنجان با قوانین و مقررات فعالیت می‌کند.

واگن معادن در زرند تولید می شود

فرماندار زرند نیز در این نشست گفت: واگن سازی زرند عملیات تولید واگن موردنیاز معادن را به دست گرفت و با این اقدام از واردات این کالا جلوگیری شده است.

علی صادق‌زاده با اشاره به جهاد نصر به عنوان معین اقتصادی منطقه سیریز با جمعیت چهار هزار نفر و اقدامات آن افزود: این معین اقتصادی بیشتر تمرکز خود را روی راه‌اندازی کارگاه خیاطی گذاشته و همچنین به بخش صنعت و معدن نیز توجهی دارد.

وی تصریح کرد: این شهر نیاز به جاده دسترسی دارد که تاکنون ۵۰ درصد تعهد احداث این محور توسط پیمانکار محقق شده که باید عملیات اجرایی کار سرعت یابد.

برچسب‌ها کرمان اقتصاد مقاومتی بم علی زینی وند استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان اقتصاد مقاومتی بم کرمان اقتصاد مقاومتی بم علی زینی وند استانداری کرمان اخبار کنکور معین های اقتصادی اقتصاد مقاومتی معین اقتصادی زینی وند معین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، محمد مخبر عصر شنبه در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در دیدار «کنستانتینیو چیونگا» معاون رییس جمهور زیمباوه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری های فی مابین افزود: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه های همکاری های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت هم است، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ۱۰ ساله همکاری دو کشور تهیه و پیگیری و همچنین تفاهم نامه‌ها و قراردادهای امضا شده هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

کنستانتینو چیونگا معاون رییس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می کنند و با وجود جدایی و مسیر طولانی جغرافیایی، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم‌های گسترده کشورهای غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است اما دو کشور می توانند با تعمیق روابط خود تحریم‌های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

وی همچنین با تأکید بر اجرای ۱۲ تفاهم نامه امضاء شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت‌های شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت‌های ایران در زمینه های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • خوابم نمی‌بره ؛ معین زد
  • نقدینگی‌های جامعه باید به‌سمت بخش مولد اقتصاد یعنی نفت و گاز هدایت شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است