Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان در واکنش به شایعات فعالیت کارخانه ارز دیجیتال رفسنجان گفت: ارتباط کمبود برق و فعالیت کارخانه ارز دیجیتال اشتباه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی زینی‌وند صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با بیان اینکه در استان کرمان با کمبود برق روبه‌رو هستیم و باید مصرف برق در استان مدیریت شود اظهار داشت: تأمین زیرساخت‌ها در استان یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تأمین برق و گاز منازل اولویت اول استان است و برق و گاز هیچ مشترک خانگی نباید قطع شود گفت: دستگاه‌های دولتی موظف هستند صرفه جویی برق و گاز را در دستورکار قرار دهند.

استاندار کرمان با بیان اینکه در بهمن‌ماه که برودت هوا بیشتر می‌شود با چالش بیشتری روبه‌رو هستیم و از الان باید مصرف برق و گاز دستگاه‌های اداری استان مدیریت شود ادامه داد: هر دستگاهی که الزامات قانونی در مصرف برق و گاز را رعایت نکند باید برق آنها قطع شود.

وی با اشاره به اینکه صرفه‌جویی مصرف برق و گاز در استان جدی است گفت: شایعاتی در ارتباط با پروژه‌ای که در رفسنجان در حال فعالیت است و ارتباط این پروژه با کمبود برق وجود دارد.

زینی‌وند با بیان اینکه پروژه‌ای که در رفسنجان وجود دارد قانونی است و با تعرفه قانونی برق فعالیت می‌کند افزود: این پروژه یک پروژه ملی است که در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان فعال است.

گلایه‌های مردم مشهد از قطعی برق خیابان‌ها در شب / پای ماینرهای ارز دیجیتال در میان است؟حذف دلار در آمریکا کلید خورد/ تصمیم مقامات یک شهر برای جایگزینی دلار با بیت کوین

وی با اشاره به اینکه این ذهنیت که چون این کارخانه در آنجا فعال است تأمین برق دچار مشکل شده، اشتباه است ادامه داد: هیچ موضوع غیرقانونی در فعالیت کارخانه ارز دیجیتال رفسنجان وجود ندارد.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان بیت کوین استان کرمان بیت کوین برق و گاز مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان این کارخانه ۵ سال پیش بر اساس نیاز صنعتی معدنی و کشاورزی استان کرمان راه اندازی شد که با راه اندازی این کارخانه دیگر نیازی نیست رانندگان به استان های دیگر مراجعه کنند واین تریلر کفی محصول بزرگترین کارخانه سازنده کاربری‌های جاده‌ای در جنوب شرق کشور است.

در 5خط تولید این کارخانه 520نفر مشغول بکارند و با اجرای خط توسعه به بیش از 1000نفر می رسد و تنوع محصولات از 13به 20می رسد .

 ۸۵ درصد قطعات مورد نیاز هم در این واحد فعال صنعتی بومی‌سازی و تولید شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!