Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خروج غافلگیرانه علی کریمی باعث شکست سنگین الدحیل در دیدار حیثیتی با السد شد، مامور مهار کازورلا وقتی از زمین بیرون رفت ستاره اسپانیایی میانه میدان را برای السدی ها کرد. بنابراین بیراه نیست اگر بگوییم تصمیم صبری لاموشی، هدیه ای برای ژاوی بود

به گزارش طرفداری، قطعا مهم ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر به بازی دو تیم السد و الدحیل بر می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند الدحیل در این فصل از بازی های لیگ ستارگان قطر موفق به کسب نتایج درخشان قبلی نشد اما باز هم به عنوان یکی از تیم های بزرگ قطر و آسیا، نام ترسناکی دارد و ستاره های فراوانی را هر هفته به میدان می فرستد!

دیدار دو تیم مهم قطری شب گذشته با اختلاف هشت امتیازی آغاز شد و خلاف سال قبل که الدحیلی ها توانستند به قهرمانی برسند حالا السد به همراه ژاوی خود را شانس اول قهرمانی می داند و در صورتی که دیدار شب گذشته دو تیم اگر با تصمیم گیری های بهتری همراه بود می توانست اختلاف امتیاز دو تیم را کمتر از قبل کند که البته این اتفاق نیفتاد تا صبری لاموشی دوئل با ژاوی را به راحتی ببازد.

حالا شرایط بازی را مرور کنیم، در حالی که شش دقیقه از بازی گذشته بود یک پنالتی برای الدحیل گرفته شد و معز علی توانست خیلی زود به گل برسد و امید الدحیل را به بالاترین حد برساند. هشت دقیقه پس از این گل، بغداد بونجاح توانست روی پاس دیدنی حسن الهیدوس دروازه الدحیل را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود و تا پایان نیمه اول نیز همین نتیجه باقی بماند و اینجا بود که هنر صبری لاموشی به کار تیم رقیب آمد! و یک برد شیرین به این تیم هدیه داد.

سرمربی فرانسوی الدحیل بین دو نیمه علی کریمی را از بازی بیرون آورد و هافبک 23 ساله قطر یعنی عبدالله الحراق را جایگزین وی کرد تا بتواند با فشاری که در نیمه اول بازی بر سانتی کازورلا وارد شد الدحیل بتواند با دوندگی بیشتر و اضافه کردن یک بازیکن به فاز هجومی دروازه السد را باز کند اما تمام این حساب و کتاب ها اشتباه از آب درآمد و دقیقا تبدیل به برگ برنده السد شد.

علی کریمی، هافبک ایرانی الدحیل که در جریان بازی و در میانه میدان مامور مستقیم مهار سانتی کازولا بود تا پایان نیمه اول در نبردهای فراوانی در زمین و هوا با بازیکن اسپانیایی جنگید و در بسیاری از آنها نیز به عنوان برنده بیرون آمد اما در کمال ناباوری به دلیل میل به هجومی تر شدن الدحیل تنها 45 دقیقه در میدان بود و در حالی که بازی با تساوی در پیش بود از ابتدای نیمه دوم روی نیمکت نشست، تصمیمی که باعث خوشحالی ژاوی شده بود چرا که حالا کازورلا می توانست بدون دغدغه میانه میدان را از آن خود کند و بازی را به سود السد برگرداند. اتفاقی که مو به مو افتاد و بغداد بونجاح توانست در دقایق 50 و 87 دیدار دو بار دیگر گلزنی کند و به این ترتیب با هت تریک در این دیدار باعث سربلندی ژاوی و السد برابر لاموشی و الدحیل شود.

در هرحال خروج علی کریمی هدیه ای از الدحیلی ها برای السد بود تا بتواند شانس یک برد دیگر را در جیب خود ببینند. سانتی کازورلایی که در 45 دقیقه دوم آزادانه هر کاری خواست کرد و در حالی که مامور مهار ایرانی خود را روی نیمکت می دید موتور السد را تا پایان بازی روشن نگه داشت و به این ترتیب مهم ترین تصمیم بازی یعنی خروج علی کریمی از بازی تبدیل به میخی برای کوبیدن به تابوت الدحیل شد!

حالا شاگردان ژاوی با این برتری توانستند اختلاف امتیاز خود را با الدحیل را به عدد 11 برسانند. آنها اکنون با 38 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند و جایگاه دوم جدول نیز با 27 امتیاز به الدحیل اختصاص دارد.

اخبار داغ 

باشگاه استقلال گل پرسپولیس را مردود کرد مدیران استقلال از جدایی هروویه میلیچ استقبال می کنند؟ لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)