Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از رفتارهای عجیب هروویه میلیچ، مدافع کروات تیم استقلال، این بار نوبت به فرشید باقری رسید تا او نیز به سرنوشت هم‌تیمی‌اش دچار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از اینکه هروویه میلیچ ، مدافع کروات تیم فوتبال استقلال به دلیل نیمکت‌نشینی تصمیم به خروج از ایران گرفت، روز گذشته فرشید باقری، هافبک استقلال نیز که در بازی با پرسپولیس به میدان نرفت، با تیم ذخیره‌ها تمرین نکرد و تصمیم گرفت با تیم اصلی ریکاوری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازیکن از مدت‌ها قبل می‌دانستند که جایی در افکار تاکتیکی محمود فکری ندارند به همین دلیل بی‌انگیزه در تمرینات ظاهر می‌شدند و رفتارهای اخیرشان نیز نشأت گرفته از این اتفاقات بود.

باقری بارها به مسئولان استقلال گفته بود که نیم فصل قصد جدایی دارد، چرا که نمی‌تواند نیمکت‌نشینی را تحمل کند. از آن طرف، میلیچ که به واسطه عدم داشتن پیشنهاد در ابتدای فصل، مجبور به بازگشت به استقلال شد، خودش را به عنوان بازیکنی که به این تیم وفادار است، معرفی کرد تا به اصطلاح محبوب هواداران شود اما وقتی دید که نیمکت‌نشین شده است، رفتارهایش تغییر کرد.

رفتارهای میلیچ به حدی غیرحرفه‌ای بوده که باعث تعجب بازیکنان هم شد. فکری که از این موضوعات با خبر بود با وجود اینکه می‌دانست خیلی‌ها از پشت پرده رفتارهای مدافع کروات با خبر نیستند و ممکن است به او انتقادات زیادی وارد شود، قید این بازیکن را زد و به دلیل پوزخند به نیمکت‌نشینی و اعتراضش در صفحه شخصی خود، اجازه حضور در تمرینات را به او نداد. ماجرا زمانی جالب شد که به گوش کادر فنی رسید این بازیکن در دربی روی نیمکت رفتارهایی از خود نشان داد که باعث تعجب سایر نیمکت‌نشینان استقلال شده بود.

درباره شیخ دیاباته نیز شایعاتی مطرح شده که او نیز قصد جدایی دارد اما تنها بحث بازیکن اهل کشور مالی استقلال بازی کردن بود که روز گذشته در جلسه با فکری و پرویز مظلومی این موضوع را انتقال داد. دیاباته برخلاف میلیچ، تصور دیگری از حضور در استقلال دارد و تنها می‌خواهد در خدمت تیم باشد.

بازیکنان دیگری نیز هستند که رفتارهای غیرحرفه‌ای از خود نشان داده‌اند و به آنها تذکر داده شده که اگر بخواهند به این روند ادامه دهند، نیم‌فصل باید به دنبال تعیین تکلیف خود باشند. روز گذشته، فکری در جمع بازیکنان گفته؛ هر کسی تصور می‌کند نمی‌تواند اینجا (استقلال) باشد با باشگاه صحبت کند و برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هروویه میلیچ تیم فوتبال استقلال مدافع کروات استقلال هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور

به گزارش ورزش سه، تقابل استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران یکی از مهمترین نبرد های این فصل خواهد بود و شاگردان حمید مطهری با توجه به نزدیک شدن ملوان به رتبه آنها در جدول، سعی دارند تا بتوانند با پیروزی برابر آبی پوشان، وضعیت خوب جدولیشان را مدیریت کنند. 

یکی از مهمترین نکته های این دیدار، این است که استقلال در خط دفاعی اگر چه عملکرد خوبی داشته اما شاگردان نکونام طبق آمار در 15 دقیقه آخر بسیار ضعیف نشان داده‌اند و حتی در آخرین بازی آنها برابر شمس آذر قزوین، شرایط به گونه‌ای بود که آنها پیروزی 3 بر صفر خودشان را در آستانه از دست رفتن می‌دیدیند. آبی پوشان 5 گل از 14 گل خورده این فصل را در یک ربع پایانی بازی دریافت کرده‌اند و این امار در خط حمله تراکتور کاملا برعکس است.

تی تی های تبریزی 32 گل در کل لیگ بیست و سوم به ثمر رسانده‌اند و این در حالی است که 14 گل تراکتور (نزدیک به نیمی از گل‌ها) از دقیقه 76 به بعد به ثمر رسیده که نشان می‌دهد خط آتش این تیم در دقایق پایانی با انرژی بیشتری حمله می‌کند که برای تیم نکونام در این بازی می‌تواند دردسرساز باشد.

دیگر خبرها

  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام