Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی در دفتر هیئت ورزشهای همگانی استان یزد، لوح تقدیر و جوایز برندگان مسابقات مجازی لیستنیکس استان که در شاخه استقامت و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، به برندگان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این مراسم که به علت محدود های تازه و شدید کرونایی در استان به صورت محدود برگزار شد، امیرعظیم صحت مند، رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان یزد در سخنانی با اشاره به لزوم انجام ورزش و برگزاری مسابقات و جشنواره ها به صورت مجازی افزود: در طول سال جاری چندین دوره مسابقه و جشنواره مجازی با جامعه مخاطبان مختلف اعم از ورزشکار حرفه ای، بانوان، آقایان، کودکان، کارمندان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در استان برگزار شده است، که امیدوارم با پایان یافتن ویروس همه گیر کرونا و بازگشت شرایط به صورت عادی، اینگونه مسابقات به صورت حضوری برگزار شود.

در این مسابقه در بخش آقایان محمدحسین زارع، علی خضری و محمدحسین قربانی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش بانوان بهاره جاهد، شادی آیت اللهی و مژگان صادقی برترین های مسابقات بودند.

گفتنی است این مراسم با حضور امیرعظیم صحت مند، رئیس هیئت ورزشهای همگانی استانی، امین سامعی، دبیر این هیئت و سیدمصطفی طباطبایی، رئیس کمیته کلیستنکس استان یزد برگزار شد، که با اهدای لوح تقدیر از مصطفی طباطبایی نیز تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان استان یزد هیئت ورزشهای همگانی برگزار شد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان کشورمان جهت آماده سازی حضور در رقابت های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی به میزبانی همدان برگزار می گردد.

در این اردوی ۸ روزه که از ۹ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود ، ۱۸ بازیکن تمرینات خود را آغاز خواهند کرد که امیر میرزایی مدیر فنی ، امیر چهاردولی سرپرست ، رجب نورانی سرمربی ،مهدی ملک احمدی مربی ، احسان اسدی پزشک و محسن پاسبان بعنوان بدنساز کادر تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

مسابقات هاکی سالنی آسیا در بخش مردان خرداد ماه امسال به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090613

دیگر خبرها

  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی