Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 24 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو گفت: قطعی برق برخی شهرستان‌ها و استان‌ها در روزهای اخیر، مردم و واحدهای تولیدی را دچار مشکل کرده است، در چنین مواقعی نحوه مدیریت ارزیابی می‌شود و انتظار می‌رفت چنین مدیریتی در زمینه برق صورت نمی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم که مجلس به موضوع قطعی برق ورود کند.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس ادامه داد: قیمت کالاهای اساسی از جمله تخم‌مرغ و روغن افزایش یافته است و این افزایش باعث فشار بر مردم شده است هر چند که مسئولان این فشار را متوجه نمی‌شوند اما مردم چشم‌انتظار اقدام از سوی دولت و مجلس هستند از این رو می‌خواهم رئیس جمهور به طور جدی به موضوع مدیریت قیمت‌ها ورود کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: حقوق معلمان حمایتی پرداخت نشده است، این در حالی است که حقوق آنها به اندازه یک بار خرید آقای وزیر هم نیست از این رو تأکید می‌شود باید مشکل این قشر حل شود./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه افزود: به علت شکستگی خط ۶۰۰ آزبست برگشتی از مخزن عباس آباد، آب مناطق نه‌پله، حکیم نظامی، حافظ۱و۲، ارم، مفتح، عمار، بیمارستان امام خمینی(ره)،  فلکه کسری، باهنر، فلکه مدرس، شکارچی و جاده انهر، تا ساعت ۱۵ قطع یا با افت فشار  همراه خواهد بود.

سعید پاشازاده افزود: تا زمان ترمیم و رفع شکستگی خط انتقال آب، تانکرهای آبرسانی برای خدمات رسانی به همشهریان محترم در این مناطق مستقر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌