Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@18:52:53 GMT

فغانی در فهرست برترین داوران ۱۰سال اخیر جهان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۳۶۸۱

فغانی در فهرست برترین داوران ۱۰سال اخیر جهان

فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) امروز (چهارشنبه) از برترین داوران مرد یک دهه اخیر جهان (2011 تا 2020) رونمایی کرد که بر این اساس فلیکس بریش از آلمان با کسب 141 امتیاز عنوان بهترین داور یک دهه اخیر را از آن خود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، جونیت چاکر از ترکیه با 140 امتیاز و بیورن کویپرس از هلند با 133 امتیاز نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لیست نام علیرضا فغانی، داور بین‌المللی کشورمان هم دیده می‌شود که با 23 امتیاز رتبه هفدهم را به خود اختصاص داده است. همچنین روشن ایرماتوف از ازبکستان نیز با 33 امتیاز جایگاه پانزدهم را در اختیار دارد.

رده‌بندی داوران برتر یک دهه اخیر را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه علیرضا فغانی تابناک ورزشی داوران فوتبال آلودگی هوا مازوت کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد

به گزارش تابناک به نقل از روزیاتو، به نظر می‌رسد برخی از شهر‌ها ثروتمندان را جذب می‌کنند؛ به عنوان مثال شهر نیویورک را در نظر بگیرید که دارای ۳۴۰،۰۰۰ ساکن با ثروتی بیش از ۱ میلیون دلار است. اما بین میلیونر بودن و میلیاردر بودن تفاوت زیادی وجود دارد. پس ثروتمندترین‌ها کجا زندگی می‌کنند؟

اینفوگرافیک زیر با استفاده از داده‌های فهرست جهانی ثروتمندان Hurun در سال ۲۰۲۴، ۲۰ شهری که بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان در سال ۲۰۲۴ را در خود جای داده‌اند، نشان می‌دهد.

 

رکود اقتصاد چین در طول سال گذشته بر ساکنان فوق ثروتمند آن در شهر‌های کلیدی تأثیر گذاشته است. پکن، شهری با بیشترین میلیاردر‌ها در سال ۲۰۲۳، نه تنها جایگاه خود را به نیویورک واگذار کرده، بلکه به رتبه چهارم سقوط کرده و از لندن و بمبئی هم عقب افتاده است.

 

در واقع تمام شهر‌های چین در فهرست ۲۰ شهر برتر بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴، بخشی از میلیاردر‌های خود را از دست داده اند.

شهر‌های هند پیشتاز هستند و دهلی نو (۶+) و بمبئی (+۳) بیشترین صعود را داشته اند.

در سطح کشور، چین و ایالات متحده با هم ترکیب می‌شوند و نیمی از شهر‌های برتر را به خود اختصاص می‌دهند. آن‌ها همچنین حدود نیمی از جمعیت ۳،۲۰۰ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند.

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک