Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@20:39:34 GMT

برداشت ۸۳۴ تن میگو در دشتیاری

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۴۲۴۱

برداشت ۸۳۴ تن میگو در دشتیاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون آبزی پروری اداره‌کل شیلات سیستان و بلوچستان چهارشنبه ۲۴ دی گفت: اقدام هوشمندانه شیلات برای کاهش شدت مخاطره بروز و شیوع بیماری ویروسی لکه سفید (WSSV) در مزارع مجتمع پرورش میگو مجتمع شهید صنعتی - گواتر به نتایج مطلوبی رسید.

حمیدرضا نصیری ادامه داد: از سال‌های گذشته در یک اقدام هوشمندانه و برنامه‌ریزی شده به منظور کاهش مخاطره بروز و شیوع بیماری، شیلات استان در قالب کارگروه فنی میگو با تأکید و توصیه به کاهش تراکم کشت میگو در کنار سایر موضوعات و اقدامات که با هم افزایی و تعاملات سازنده شیلات، دامپزشکی، تحقیقات و بهره‌برداران انجام شد، خوشبختانه در سال ۹۹ تولید میگو بدون بیماری و تلفات را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مراکز تکثیر میگو استان با تولید مولد و پست لارو با کیفیت در موفقیت فنی و بهداشتی میگو بسیار تأثیرگذار بودند. آماده سازی به موقع مزارع، پایش‌های بهداشتی دامپزشکی، پایش‌های فنی مرکز تحقیقات و همت و تلاش بهره‌برداران در کنار دوره‌های آموزشی و اقدامات عمرانی و زیربنایی شیلات استان نتایج در خوری را در آینده از خود نشان خواهد داد.

معاون آبزی پروری اداره‌کل شیلات سیستان و بلوچستان اظهار کرد: آبزی پروری یکی از ظرفیت‌های کم نظیر نوار ساحلی جنوب سیستان و بلوچستان است که براساس مطالعات انجام شده، فعال سازی ظرفیت‌های مذکور می‌تواند امکان  اشتغال بیشتر از ۳۰ هزار نفر بصورت مستقیم و تولید بیش‌از ۱۰۰ هزارتن میگو و ماهی و سایر آبزیان را فراهم آورد.

کد خبر 579237 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان شیلات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان شیلات سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | جریان زندگی پس از سیل در دشتیاری !

به گزارش همشهری آنلاین، پس از باران‌های سیل آسا و وقوع سیل در چابهار و گذشت بیش از دوماه از آن، بخش‌های زیادی از مناطق شهرستان‌های اطراف از جمله دشتیاری و روستاهای حومه با قطع دسترسی به راه‌ها و معضل آب گرفتگی معابر مواجه‌اند.

سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان کد خبر 847425 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان طوفان باران

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • عکس | جریان زندگی پس از سیل در دشتیاری !
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان