Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@19:04:26 GMT

برق چهار شهرک صنعتی قم به طور اضطراری قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۴۲۸۳

برق چهار شهرک صنعتی قم به طور اضطراری قطع می‌شود

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا در این اطلاعیه آمده است: با توجه به افزایش مصرف گاز و کاهش سوخت نیروگاه ها، امروز  ۲۴ دی ماه از ساعت ۱۶ در مناطق صنعتی محمودآباد، سلفچگان و چاپ و همچنین از ساعت ۱۸ در شهرک صنعتی شکوهیه به مدت ۲ ساعت خاموشی اضطراری اعمال خواهد شد.

اطلاعیه حاکی است: از عموم مشترکان درخواست می شود با نصب نرم افزار تلفن همراه برق من ضمن استفاده از خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق از خاموشی های اضطراری و یا تعمیراتی محل مورد نظر خود آگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز برق مناطقی از قم از جمله شهرک پردیسان، بلوار کارگر، بلوار امین، منطقه بنیاد، یزدان شهر، سالاریه، خیابان شهید وطن دوست، منطقه خیابان امام (ره)، خیابان توحید و خیابان سواران برای ساعت هایی قطع شده بود.

برچسب‌ها انرژی برق قم مصرف بهینه برق قطع برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق قم مصرف بهینه برق انرژی برق قم مصرف بهینه برق قطع برق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان

با حضور رئیس ثبت اسناد کشور آئین واگذاری ۴۵۶۶ هزار سند شهرک‌ها ونواحی صنعتی و واحدهای تولیدی استان هرمزگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در جریان سفر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به استان هرمزگان ، آیین واگذاری 4566 هزار سند شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های تولیدی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

 این اسناد حدنگاری در 31 شهرک و نواحی صنعتی و برای 4566 هزار قطعه و با مساحت 4368 هکتار صادر شده‌اند.

 اسناد حدنگاری مشاور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در این آیین به صورت نمادین توسط حسن بابایی رئیس سامان ثبت اسناد واملاک کشور تحویل داده شد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • قطعی آب در شهرک خاوران تبریز
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز