Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه علنی امروز مجلس تذکر مجمع نمایندگان استان مرکزی به وزیر نیرو به علت قطعی برق و خاموشی های اخیر در شهرها و روستاهای استان مرکزی توسط علی نیکزاد قرائت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  دیار آفتاب؛ علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۲۴ دی تذکر مجمع نمایندگان استان مرکزی به وزیر نیرو را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این تذکر آمده است: مشکل قطعی برق و خاموشی‌های متعدد و طولانی در شهرها و روستاهای استان مرکزی باعث ایجاد اختلال در زندگی مردم و تولیدکنندگان و همچنین قطع تلفن همراه دانش‌آموزان شده است. 

نائب رئیس مجلس در ادامه گفت:‌ این تذکر مجمع نمایندگان استان مرکزی، تذکری کشورشمول است و باید حتماً مدیران و مسئولین دولتی توضیحات و توجیهات مبرهن و کاملی را به مردم به دلیل قطعی مکرر برق و خاموشی‌های متعدد بدهند. 

گفتنی است روز گذشته خاموشی های گسترده ای در برخی نقاط مختلف استان مرکزی اعم از اراک ساوه و خمین گزارش شد که البته همزمان بسیاری از شهرهای کشور نیز با مشکل قطعی برق مواجه بودند در حالی که مسئوین مربوطه دلیل این خاموشی ها را افزایش مصرف گاز خانگی و محدودیت تحویل سوخت به نیروگاه‌ها عنوان کرده اند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

کد خبر 6090513 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات