Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در خصوص انتخاب زعفرانیه به عنوان محله دوستدار کودک اظهار داشت: یکی از راه‌های تحقق شعار مدیریت شهری با عنوان «تهران شهری برای همه» توجه به مناسب سازی شهر برای گروه‌های مختلف شهروندان، از جمله زنان، مردان، کودکان، معلولان و … است.

وی افزود: با بهره گرفتن از مشارکت خوب شهروندان منطقه، طرح «محله دوستدار کودک» در زعفرانیه به مرحله اجرا در آمد و امیدواریم این طرح به تدریج در تمامی محلات منطقه اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه نیز خاطر نشان کرد: طبق نظر مشاورین طرح، این برنامه بر اساس چک لیست استاندارد و پیمایش میدانی توسط کارشناسان متخصص آماده شده است و بر اساس اطلاعات جمعیتی، حدود ۱۷ درصد ساکنین محله زعفرانیه کودک و نوجوان هستند که این موضوع برنامه ریزی ها و سیاستگذاری‌های خاص مدیریت شهری و توجه بیشتر به این رده سنی را گوشزد می‌کند.

وی گفت: در طرح محله دوستدار کودک، با تمام ذی نفعان به ویژه کودکان و نوجوانان، ساکنین محله، والدین و مدیریت شهری گفتگو شده و تمام معابر و بوستان‌ها برای حضور و تردد بیشتر و ایمن تر کودکان مناسب سازی می‌شود.

سجادی با تشریح ویژگی‌های محله به برخی برنامه‌های عملیاتی در حوزه معاونت‌های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های زیرساختی طرح در ۳ سال و برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی آن طی ۵ سال در محله به اجرا خواهد رسید.

کد خبر 5121568

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر دوست دار کودک شهرداری منطقه 1 تهران کودکان شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا شورای شهر وزارت آموزش و پرورش شهرداری شهر تهران محسن حاجی میرزایی تهران ویروس کرونا تذکر به شهردار تهران هیئت دولت قوه قضاییه موتورسیکلت برقی دوستدار کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه نویسندگی با عنوان «انتقال تجربه و مبانی داستان نویسی برای کودکان - دوره دوم» توسط میز کودک حوزه هنری با حضور «کلر ژوبرت» نویسنده و تصویرگر کتاب کودک به مدت ۲ روز در رشت برگزار می‌شود.

این کارگاه در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حوزه هنری گیلان برگزار می‌شود لذا علاقمندان برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با این شماره ۰۹۱۱۳۳۳۹۱۵۲ تماس حاصل کرده و یا به این آیدی @artguilan مراجعه کنند.

گفتنی است؛ «کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی، کارشناس علوم تربیتی، کارشناس ارشد ادبیات کودک و دارای مدرک تحصیلات حوزوی است، کار داستان‌نویسی و تصویرگری را از سال ١٣٧٥ آغاز و بیش از ۵۰ عنوان کتاب به دو زبان فارسی و فرانسه در کارنامه خود دارد.

کد خبر 6095889

دیگر خبرها

  • پارک بازی کودکان المغازی؛‌ بانک جدید حملات رژیم صهیونیستی
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود