Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود فنایی گفت: هوادار واقعی، کسی است که هنگام برد و باخت و مساوی پشت تیمش باشد. هواداران می‌دانند که ما تیم خوبی هستیم و با همین تیم به فینال آسیا رفتیم

داوود فنایی معتقد است پرسپولیس به زودی به جمع مدیان قهرمانی بر می گردد.

به گزارش طرفداری، داوود فنایی در خصوص دربی نود و چهارم، شرایط این روز‌های سرخ پوشان، برخی حواشی به وجود آمده، ناراحتی یحیی گل‌محمدی از مهدی رسول‌ پناه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت‌هایی را با میزان انجام داده که می خوانید:

ابتدا در مورد دربی صحبت کنید، بازی چطور بود؟

خب همانطور که همه دیدند ما فوتبال بی‌نظیری را به نمایش گذاشتیم و واقعاً همه بچه‌ها از جان مایه گذاشتند. اگر کمی تمرکز و شانسمان بهتر بود با یک نتیجه باورنکردنی استقلال را شکست می‌دادیم اما بازی مساوی شد. ما باید سعی کنیم در دقایق اول و آخر بازی‌ گل نخوریم تا پیروزی‌ها را حفظ کنیم. البته همه دیدیم که ما چه تیم باکیفیتی هستیم و در این مدت فقط یک نیمه بد جلوی ذوب‌آهن داشتیم.

خیلی‌ها معتقدند استقلال در بازی با پرسپولیس از یک شکست بزرگ فرار کرد.

دقیقاً همینطور است. ما موقعیت‌های بسیار عالی داشتیم اما با بدشانسی آن ها از دست دادیم. من باید یک خسته نباشید ویژه به بازیکنان‌مان بگویم که با جان و دل بازی کردند و نکات تاکتیکی را به بهترین شکل ممکن در زمین پیاده کردند. همه دیدید که ما چه تیمی باکیفیتی هستیم. دیدید که بعد از بازی هم، تیم حریف از گرفتن مساوی خوشحال بود.

فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند به جمع مدعیان قهرمانی برگردد؟

شک نکنید این اتفاق رخ می‌دهد و اگر کسی به چیزی غیر از این اعتقاد داشته باشد پرسپولیسی نیست. با پیروزی در بازی‌های عقب مانده به جدول برمی‌گردیم. بچه‌ها از جان مایه می‌گذارند تا این اتفاق رخ دهد. از آن طرف هواداران هم مثل همیشه پشت ما بودند و هستند تا ما به جایگاه اصلی‌مان برگردیم. لیگ، یک ماراتن کامل است و همین الان کلی بازی و امتیاز تا پایان لیگ مانده. نمی‌شود از الان گفت چه تیمی قهرمان است. نقاط ضعف‌مان را برطرف می‌کنیم تا بتوانیم به کورس قهرمانی برگردیم. این را بدانید که جام قهرمانی را روز آخر می‌دهند. ما پا پس نمی‌کشیم و علی‌رغم تمام مشکلاتی که وجود دارد می‌جنگیم.

در روزهای اخیر شاهد بودیم که برخی از پیشکسوتان هم علیه پرسپولیس صحبت کردند.

واقعا از برخی از پیشکسوتان گله دارم که چطور به خودشان اجازه می‌دهند اینطور صحبت کنند. فکر می‌کنم آن ها اگر سکوت کنند بهتر است. برخی هستند که در هیچ تیمی کار نمی‌کنند اما از این شبکه به آن شبکه به عنوان کارشناس می‌روند، آن هایی که شرایط نیمکت را درک نمی‌کنند و فقط حرف می‌زنند.

بعد از بازی با استقلال فشار و هجمه زیادی روی احمد نوراللهی به خاطر موقعیت‌هایی که از دست داد به وجود آمده، در این مورد چه صحبتی دارید؟

مگر نوراللهی کم برای پرسپولیس زحمت کشیده و گل حساس زده؟ احمد در پستی بازی می‌کند که پست تخصصی است اما می‌بینید با اینکه پست تخصصی‌اش نیست می‌بینید که چقدر تلاش می‌کند و چقدر دوندگی دارد. هیچ بازیکنی که از عمد در دربی موقعیت خراب نمی‌کند. تمام بازیکنان ما با تمام توان در دربی بازی کردند. باور نمی‌کنید در تمرین ریکاوری بعد از دربی هیچ بازیکنی توان دویدن نداشت.

البته هواداران هم حسابی شما را حمایت کردند.

هوادار واقعی، کسی است که هنگام برد و باخت و مساوی پشت تیمش باشد. هواداران می‌دانند که ما تیم خوبی هستیم و با همین تیم به فینال آسیا رفتیم. ما هنوز در لیگ نباختیم اما این همه فشار روی ما وجود دارد، آن هم در شرایطی که کلی از بازیکنان ما را گرفتند، به ما حمله کردند و از نظر مالی هم درصد زیادی از پول‌مان را نگرفتیم. اگر حرف نمی‌زنیم برای این است که تیم به حاشیه نرود. چهار سال است پرسپولیس بهترین جایگاه را دارد و همین باعث شده هر تیمی مقابل ما قرار می‌گیرد با تمام توان به زمین بیاید.

اخبار داغ 

باشگاه استقلال گل پرسپولیس را مردود کرد مدیران استقلال از جدایی هروویه میلیچ استقبال می کنند؟ لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داوود فنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • حذف دوباره قطار سریع السیر یزد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم