Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:25:16 GMT

رقابت پارااسنوبرد بنک اسلالوم در کرج پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۵۲۱۹

رقابت پارااسنوبرد بنک اسلالوم در کرج پایان یافت

 مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین استان البرز به ایرنا گفت: این دوره از رقابت ها با حضور ۱۵ ورزشکار  از استان های کشور از جمله البرز و تهران  و در رده سنی بزرگسالان برگزار شد.

صادق کلهر با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی کشورهای خارجی در این دوره از رقابت ها شرکت نکردند،  اظهار داشت: امتیاز رقابت پارااسنوبرد بنک اسلالوم برای رقابت های المپیک محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در روز نخست این رقابت ها، در کلاس UL و در بخش آقایان پوریا خلیل تاش، مهرداد مهدی زاده و محمد جزمحمدپور  به ترتیب عناوین اول تا سوم و در کلاس swl۲ فرهاد الوندی و حسین سولقانی به ترتیب مقام های اول تا دوم را کسب کردند.

کلهر بیان داشت: همچنین در بخش بانوان و در کلاس swl۲ صدیقه روزبه و در کلاس ulنسیم حسنوند رتبه های اول را به دست آوردند.

 مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین استان البرز ادامه داد: در روز دوم رقابت های پارااسنوبرد بنک اسلام در پیست بین المللی دیزین در بخش swl۲ حسین سولقانی و فرهاد الوندی و در کلاس ul پوریا خلیل تاش، مهرداد مهدی زاده و محمد محمدپور به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

کلهر گفت: در بخش بانوان و در روز دوم این دوره از رقابت ها در کلاس swl۲ صدیقه روزبه و در کلاس ul نسیم حسنوند توانستند رتبه های اول را کسب کنند.

پیست بین المللی دیزین پس از ماه ها تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا،از شنبه سیزدهم دی ماه فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کرده است.

این پیست که در ۷۰ کیلومتری شمال شرقی شهرستان کرج واقع شده، دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست  کشور به شمار می رود.

ارتفاع  پیست  دیزین بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

برچسب‌ها البرز اسکی پیست دیزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز اسکی پیست دیزین البرز اسکی پیست دیزین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شهابی افزود: این بازی‌ها به میزبانی روستا‌های قازلیان، حمامیان و داشبند در پنج گروه برگزار و در نهایت تیم‌های برتر راهی مراحل بعدی شدند.   وی گفت این بازی‌ها در نهایت و با برگزاری ۷۴ بازی به کار خود در استادیوم پنج‌هزارنفری خاتم‌الانبیا بوکان به کار خود پایان داد.   گفتنی است فینال این مسابقات با استقبال دوستداران فوتبال در استادیوم پنج‌هزارنفری خاتم‌الانبیا برگزار و در پایان تیم منتخب روستا‌های تیکانتپه و ئنگی‌کند اول شد.    همچنین تیم روستای ملالر دوم شد و تیم‌های حمامیان و کانی‌دریژ مشترکاً موفق به دریافت جام اخلاق مسابقات شدند.

دیگر خبرها

  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان