Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتماد سیاه پوستان در آمریکا به واکسن کووید-۱۹ نسبت به سایر گروه‌های قومیتی و نژادی در این کشور کمتر است.

خبرگزاری میزان - مطالعه جدیدی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا نشان می‌دهد در حالی که ۶۲ درصد والدین سفیدپوست در تابستان گذشته نظرسنجی کردند که مدارس باید در پاییز بازگشایی شوند، تنها ۴۶ درصد والدین سیاهپوست و ۵۰ درصد والدین لاتین تبار موافق این موضوع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «نیویرکر»، این بی اعتمادی معمول بین خانواده‌ های فقیر و طبقه کارگر به مقام‎های آمریکا زمینه‌ ای است که می‌توان بی میلی سیاه پوستان را به راحتی به سخنان مقام‎های دولتی مبنی بر بی خطر بودن واکسن درک کرد.

تصویر دولت آمریکا در بیشتر زندگی‌های روزمره آفریقایی تبارها تصویری از فریب، ارعاب، زورگویی و گاه مرگ است.

آنها همچنین طی سال‌ها انواع و اقسام ظلم‌ها را از سمت دولت فدرال آمریکا دیده اند.

بیشتر بخوانید: اوج گیری کرونا در آمریکا؛ افزایش بی اعتمادی آمریکایی‎ها به واکسن فایزر و مدرنا چالش واکسیناسیون کرونا برای دولت آمریکا

جامعه پزشکی آمریکا سابقه طولانی در تعصب نژادی علیه افراد رنگین پوست، به ویژه سیاه پوستان دارد.

این امر همراه با شرایط اجتماعی بدتر، منجر به اختلافات گسترده بهداشتی میان سیاه پوستان آمریکایی و غیر سیاه پوستان شده است.

این نابرابری‌ها، سلامتی سیاه پوستان را بیش از سفیدپوستان در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار می‌دهد.

بسیاری از سیاه پوستان همچنان نسبت به واکسن کووید-۱۹ بدبین هستند.

در ماه دسامبر، مرکز تحقیقات پیو گزارش داد که تنها ۴۲ درصد از سیاه پوستان آمریکایی گفته اند که واکسن را در صورت در دسترس بودن دریافت می‌کنند.

اعتماد سیاه پوستان نسبت به واکسن کووید-۱۹ نسبت به سایر گروه‌های قومیتی و نژادی کمتر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا در آمریکا حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا کرونا در آمریکا حقوق بشر سیاه پوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات استان زنجان صعودی شد

زین العابدین با اشاره به رشد  ۲۶ درصدی صادرات از گمرک استان در ماه ابتدایی سال نسبت به مدت مشابه گذشته گفت: در این مدت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن کالا به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون دلار از گمرک استان صادر شده است که به لحاظ ارزش حدود ۲۶ درصد افزایش و از نظر وزن ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

وی اظهار کرد: همچنین ۳۴ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۰.۶ میلیون دلار به صورت موقت وارد استان شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۱۸ درصد و از نظر وزن ۱۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان عنوان کرد: بعد از حدود یک سال روند کاهشی صادرات، ارزش صادرات استان نسبت به مدت مشابه گذشته ۲۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

گنج‌خانلو ابراز کرد: همچنین در رویه ورود موقت نیز شاهد افزایش هستیم که امیدواریم با رونق فعالیت واحدهای صنعتی استان، سطح تجارت خارجی نیز افزایش یابد.

وی تاکید کرد: در این مدت همچنین واردات قطعی بیش از ۲۴.۵ میلیون دلار کالا به وزن بیش از ۱۴ هزار تن ثبت شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۵۹ درصد کاهش و از نظر وزن ۴۲ درصد کاهش دارد.

بنابر اعلام گمرک زنجان طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشورهای مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • فیلم/ حمایت سیاه‌پوستان آمریکا از اعتراضات ضدصهیونیستی
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!