Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس همزمان با فرا رسیدن دهه دوم فاطمیه، برنامه‌های سوگواری در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) شامل عزاداری، مرثیه خوانی و سخنرانی‌های مذهبی، از امروز چهارشنبه ۲۴ دیماه آغاز خواهد شد.

برنامه‌های سوگواری دهه دوم فاطمیه، در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، از عصر چهارشنبه ۲۴ دی ماه آغاز خواهد شد و تا روز ۲۸ دیماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برنامه‌های سوگواری دهه دوم فاطمیه به واسطه چهلمین روز شهادت سردار استوار، با برنامه گرامیداشت این شهید همراه خواهد بود.

برنامه‌های عزاداری و سوگواری دهه دوم فاطمیه، با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر در شیراز و با برپایی مراسم‌های سخنرانی مذهبی، مرثیه‌خوانی و عزاداری و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی ویژه ایام شیوع کرونا، برگزار می‌شود.

قرائت دعای کمیل، دعای ندبه، خطبه فدکیه، مسابقه اینترنتی یاس نبوی، آینه داران فاطمی، دختران فاطمی، مسابقه کوثر نور، نمایشگاه فاطمی و دوره‌های حفظ قرآن، بخشی از برنامه‌های اعلام شده در گرامیداشت دهه دوم فاطمیه و اعلامی از سوی روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دهه دوم فاطمیه حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع دهه دوم فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد