Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سپهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این کمک‌های مومنانه که بیشتر در قالب تهیه ارزاق صورت گرفته با تشریک مساعی ورزشکاران و ورزش‌دوستان علاوه بر شرکت پر رنگ در برنامه‌های فدراسیون تکواندو با عنوان "دست‌های خدایی" و اداره کل ورزش و جوانان استان که به‌صورت کلی و با اعلام شماره حساب برای دریافت کمک‌های خیرین در حال انجام است بوده و سعی بر این است در مرحله بعد که معطوف به پایان سال می شود، مرحله چهارم این مساعدت‌ها را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این هیات در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب و هم راستا با سایر ارگان ها و هیات های ورزشی وظیفه و رسالت اجتماعی خود را در این خصوص طی سه مرحله انجام داده است و در حال حاضر نیز جمع‌آوری کمک های خیرین و خانواده بزرگ تکواندو ادامه دارد تا بتوانند در حد بضاعت، مشکلات همنوعان خود را برطرف کند.

سپهری از خیرین و نیکوکاران به ویژه سیدعلی موسوی از شهرستان زنجان و شهرام اسدی از شهرستان ابهر که در این امر خداپسندانه کمک کار هیات استان و شهرستان ابهر بوده اند، قدردانی کرد و افزود: در مرحله نخست کمک های معیشتی به ارزش ۱۰ میلیون تومان در زنجان و بالغ بر ۹ میلیون تومان در شهرستان ابهر توزیع شد.

رییس هیات تکواندو استان زنجان گفت: در مرحله دوم کمک های مومنانه، گوشت گرم گوساله به همراه ارزاق به مبلغ ۲۶ میلیون تومان در زنجان و ۱۱ میلیون تومان ارزاق و کمک هزینه معیشتی در شهرستان ابهر و در مرحله سوم نیز خیرین و ورزشکاران زنجانی ۲۴ میلیون تومان ارزاق و وجه نقد و هفت میلیون تومان نیز تکواندوکاران ابهری کمک های مؤمنانه بین نیازمندان پخش کردند.

سپهری افزود: در شهرستان های دیگر استان نیز کمک های مومنانه از سوی این هیات انجام گرفت که در حال حاضر آمار دقیق از آن موجود نیست که در برخی مواقع اقلامی همچون یخچال، تلویزیون، فرش و دیگر لوازم مورد نیاز به قیمت بیش از ۱۰ میلیون تومان بین محرومین اهدا شده است.

وی به ادامه جمع آوری کمک های علاقه مندان برای رساندن آن به دست محرومین، اشاره کرد و اظهار داشت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۹۹۹۲ به نام شورای بسیج ورزش استان و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۴۷۹۹۵۶۳ به نام هیات تکواندو استان زنجان را برای جمع آوری کمک های نقدی علاقه مندان به این وظیفه اجتماعی و کار خیر اعلام کرد.

رییس هیات تکواندو استان زنجان با بیان اینکه در قرآن کریم و همچنین در احادیث و روایات بسیاری از پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) , نیکی کردن و انفاق به خلق خدا بسیار تاکید شده و آثار و برکات زیادی در نتیجه کمک کردن به دیگران بر شمرده‌ان، گفت: در واقع نفس خدمت به دیگران این است که به افرادی که برای گذران زندگی و یا پیشبرد اهداف خود نیاز به حمایت دارند مساعدت شوند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کمک های مردمی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کمک های مردمی زنجان ویروس کرونا کمک های مردمی زنجان اخبار کنکور شهرستان ابهر هیات تکواندو میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد

محمودی مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به کوچ زودهنگام عشایر به استان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، عشایری که تازه وارد استان شده بودند دچار مشکلات معیشتی شدند.

بیشتر بخوانید

پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر

وی با اشاره به اینکه این عشایر در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان هستند، افزود: پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت وارد شده به این عشایر در حال انجام است.

محمودی اضافه کرد: زمان تقویم کوچ عشایر به استان با توجه به هماهنگی‌ها انجام شده و مناسب بودن وضعیت چرای دام در خوزستان ۲۵ اردیبهشت است و عشایر از کوچ زودتر از موعد پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید