Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دارایی روسیه در پایگاه اینترتی خود اعلام کرد که بودجه این کشور می تواند ۷۳.۵ میلیارد روبل دیگر (۹۹۶.۲ میلیون دلار) درآمد از فروش نفت و گاز حاصل کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت دارایی روسیه روز چهارشنبه در پایگاه اینترتی خود اعلام کرد که بودجه این کشور می تواند 73.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیارد روبل دیگر (996.2 میلیون دلار) درآمد از فروش نفت و گاز حاصل کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این وزارتخانه گفت: انتظار می رود درآمد اضافی نفت و گاز بودجه فدرال که مربوط به قیمت واقعی نفت است، در ژانویه 2021 به مبلغ 73.5 میلیارد روبل برسد.

وزارت دارایی روسیه افزود: انحراف کلی درآمد واقعی نفت و گاز دریافتی نسبت به رقم ماهانه پیش بینی شده و برآورد حجم پایه ماهانه درآمد نفت و گاز نسبت به میزان پایه ماهانه این درآمد تا پایان دسامبر سال 2020 بالغ بر 32.7 میلیارد روبل (443.2 میلیون دلار) بود.

اقتصاد روسیه احتمالاً امسال 4.5 درصد کوچک می‌شوداقتصاد روسیه نشانه‌هایی از بهبودی دارد

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه از 15 ژانویه تا 4 فوریه روزانه 106.3 میلیارد روبل (1.44 میلیارد دلار) به خرید ارز خارجی اختصاص خواهد داد. خرید روزانه ارز معادل 7.1 میلیارد روبل (96.2 میلیون دلار) خواهد بود.

پیش از این گزارش شده بود که وزارت دارایی از 7 دسامبر 2020 تا 14 ژانویه 2021 50.8 میلیارد روبل (689.3 میلیون دلار) اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار روسیه وزارت دارایی میلیارد روبل میلیون دلار نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه کنترل کامل شهرک «اوچریتینو» واقع در دونتسک را به دست گرفتند.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می‌ افزاید: کارگاه های تولید سوخت موشک و سلاح برای پهپادهای اوکراینی نیز مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شدند.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: نیروهای مسلح روسیه مواضع خود را در خط مقدم بهبود بخشیدند؛ ۶ حمله نیروهای مسلح اوکراین در لوهانسک دفع شد و دشمن ۳۰۵ نظامی را از دست داد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: اوکراین در یک روز ۳۸۰ پرسنل نظامی و یک تانک آبرامز را در منطقه تحت مسئولیت یگان «مرکز» ارتش روسیه از دست داد. نیروهای روسیه یک انبار تسلیحات موشکی ساخت غرب را در نزدیکی اودسا منهدم کردند.

گفتنی است که روسیه از زمان عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین در ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲، ادوات و تجهیزات ارسالی غرب برای نیروهای اوکراینی از جمله تانک‌ های لئوپارد۲ آلمانی و نیز ادوات زرهی آمریکایی و انگلیسی و نیز تانک‌ ها و تجهیزات ارسال شده از سوی ناتو به اوکراین را منهدم کرده است.

کد خبر 6097530

دیگر خبرها

  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • پیش بینی ۲۷ سال پیش برژینسکی درمورد ایران که درست از آب درآمد
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل