Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پوستر فیلم سینمایی «برای مرجان» به‌کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید زرگرنژاد پس از راه‌یابی به بخش «سودای سیمرغ» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

بر اساس این خبر، «برای مرجان» به نظر یک فیلم در ژانر جنایی است، ولی برای روایت آن، کارگردان وارد بیان یک ماجرای پلیسی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان «برای مرجان» آمده است: «خوشبختی تو‌ی رابطه، یه چیز کاملاً شانسیه؛ شاید اینکه دیگران از ما بترسن و مجبورشون کنیم که با ما بمونن، قابل‌اطمینان‌تر از این باشه که عاشقمون باشن.»

پگاه آهنگرانی، بهزاد جعفری، برزو ارجمند، فریبا متخصص، علیرضا استادی، رامین راستاد، محمد همایون پور، امید روحانی، مریم بوبانی، محمد علایی و با حضور جمشید هاشم‌پور نقش‌آفرینان «برای مرجان» هستند.

از دیگر عوامل سازنده این فیلم می‌توان به نویسندگان: حمید زرگرنژاد، سارا غلامی، مدیرفیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، موسیقی: ستار اورکی، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر تولید: محمد همایون‌پور، طراح صحنه و لباس: محمد محمدی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: محسن حسن‌پور، طراح چهره‌پردازی: الهام اطیابی، صدابردار: امید عاشوری، جانشین تولید: علیرضا سمیعی، مدیر تدارکات: توماج گودرزی، تصحیح رنگ: سامان وفایی، منشی صحنه: سمیه شهرآبی، سرپرست گروه بدلکاری: کیوان رضایی، مجری طرح: موسسه سینمایی پویان فیلم، سرمایه گذاران: حمید زرگرنژاد، محمد همایون پور، عکاس: مهدی حیدری، روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سعیده‌سادات احمدی.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فجر 39 جشنواره فیلم فجر برای مرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

کد خبر 849617 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • خبر جنجالی درباره همایون شجریان و سحر دولتشاهی
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری