Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر بحرکانی مدیر مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی هندیجان گفت: گزارش برخورد پژو با وانت پراید در کیلومتر ۱۰ محور هندیجان-دیلم در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز، چهارشنبه ۲۴ دی ماه به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به اعزام فوری نیرو‌های امدادی به محل مذکور، افزود: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که یکی از آن‌ها ئدر محل درمان شد و یک نفر دیگر به دلیل لزوم مداخلات درمانی و ادامه درمان به وسیله آمبولانس مرکز اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندر هندیجان (هندیون، هندیان، هندیگان، اندیگان) یکی از شهر‌های تاریخی ایران با قدمتی بیش از ۳ هزار سال، در جنوب شرقی استان خوزستان و در ۷۰ کیلومتری جنوب شرقی بندر ماهشهر و در شمال خلیج فارس قرار گرفته است. رودخانه‌ای موسوم به هندیجان یا زهره این شهر را به ۲ نیمه شمالی و جنوبی تقسیم می‌کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف خودروها سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال حملات هوایی اسرائیل به مرکز و جنوب غزه دست‌کم ۹ فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر مجروح شدند.

رسانه‌های فلسطینی بامداد شنبه گزارش دادند که بر اثر بمباران اردوگاه النصیرات و شهر رفح واقع در مرکز و جنوب نوار غزه از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، تاکنون دست‌کم ۹ نفر به شهادت رسیده‌اند.

پایگاه خبری فلسطین الیوم بامداد امروز گزارش داد که رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش یک خانه مسکونی را در النصیرات بمباران کرد که بر اثر آن، ۵ نفر شهید و دست‌کم ۳۰ تن دیگر زخمی شده‌اند و بنا به گفته نیروهای امدادی تعدادی نیز زیر آوار مانده‌اند که تلاش‌ها برای بیرون کشیدن آن‌ها ادامه دارد.

همچنین در بمباران یک منزل مسکونی در غرب شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی دستکم ۴ نفر به شهادت رسیدند و در میان شهدا یک کودک نیز به چشم می‌خورد.

شمار شهدا از آغاز تجاوز علیه غزه از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون از مرز ۳۴ هزار و ۳۵۶و شمار زخمی‌ها هم به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر فراتر رسیده است.

با گذشت ۲۰۳ روز از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نظامیان اشغالگر همچنان جنایت می‌کنند و در پی زمینه‌سازی برای وقوع یک تراژدی و فاجعه‌ای دیگر در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هستند.

کد خبر 6089417

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند