Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی ۳۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان محلی آغاز شد.

به گزارش برنا از اراک، این طرح در فضایی به وسعت ۲ هکتار آغاز شد و مقرر شد ۳۰۰ واحد مسکونی در بلوک های پنج طبقه با زیربنای ۷۵ تا ۹۰ متری در این فضا در مدت یک سال ایجادساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون وزیر راه و شهرسازیدر جریان سفر خود به استان مرکزی و شهر مهاجران، از روند طرح آماده سازی محله یک این شهر که استعداد ۶ هزار واحد دیگر برای طرح اقدام ملی مسکن را دارد، بازدید کرد.

«حبیب‌الله طاهرخانی»  در سفر به استان مرکزی از شهر جدید امیرکبیر هم بازدید کرد و در این شهر نیز عملیات اجرایی ۲۰۰ واحد مسکونی در هشت هکتار با حضور او آغاز شد.

وی  در جریان بازدید از شهر امیرکبیر اراک، مرکز آتش نشانی شهید «بهنام میرزاخان» را نیز افتتاح کرد و عملیات اجرایی تقاطع ورودی شهر امیرکبیر، ایستگاه تصفیه فاضلاب و استخر این شهر نیز آغاز شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اراک معاون وزیر راه و شهرسازی استاندار مرکزی شهر جدید مهاجران شهردار مهاجران آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی حادثه آتش سوزی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) ناوگان امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی جهت آوار برداری واحدهای آسیب دیده مستقر شدند.

دائمی افزود: آواربرداری بلافاصله پس از مشخص شدن حدود پلاک‌های مالکین و همچنین تعیین تکلیف شرکت‌های بیمه جهت پرداخت خسارت واحدهای آسیب دیده دارای بیمه آغاز می‌شود.

کد خبر 6095352

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان