Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:55:51 GMT

جزئیات ماجرای قتل دختر توسط پدر در مرند

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۷۱۹۸

جزئیات ماجرای قتل دختر توسط پدر در مرند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جلیلیان اظهار کرد: در شامگاه روز شنبه طی تماس تلفنی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر انتقال یک نفر مجروح به بیمارستان، بلافاصله مأموران در محل حضور یافتند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد مردی میانسال به دلیل وجود ضربات چاقو در قسمت‌های مختلف بدن و شکستگی لگن توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مرند افزود: با توجه به مشکوک بودن موضوع، مأموران جهت تحقیقات پلیسی به منزل وی مراجعه کرده که متأسفانه مشاهده می‌شود دختر این مرد مجروح نیز فوت کرده و جنازه وی در خانه است.

جلیلیان رابطه دختر و آن مرد را پدر دختری عنوان و خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات اولیه متوجه شدیم که دختر دارای معلولیت ذهنی و اختلال روانی بوده که پدر خود را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده و زخمی کرده بود و سپس پدر آن دختر نیز اقدام به خفه کردن دختر خود کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند افزود: تحقیقات پلیس و مراجع قضائی برای حصول نتیجه نهایی از جزئیات این اتفاق هنوز ادامه دارد و جزئیات دقیق‌تر از سوی مراجع قضائی اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است پدر زخمی نیز پس از گذشت یک روز در بیمارستان فوت کرد.

کد خبر 5121809

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل مرند قاتل ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا شهرکرد دهه فجر لیگ برتر فوتبال ایران آیت الله مصباح یزدی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است