Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: یکی از تیم‌های حاضر در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تیم نظارتی بوده که در این تیم بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت، نیرو‌های داوطلب هلال احمر و سازمان بسیج مستضعفان حضور دارند که مسئول نظارت بر روند فعالیت اصناف در دوران همه گیری کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: بازرسان بهداشت محیط این تیم در نظارت‌های خود حدود ۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف را کشف و پس از طی مراحل نمونه برداری، انجام آزمایش‌های لازم، انجام هماهنگی با مقام قضایی و سازمان مدیریت پسماند در ماهور برنجی معدوم شد.

پورآیین افزود: سامانه تلفنی ۱۹۰ به منظور گزارش موارد تخلف اصناف در اختیار شهروندان قرار داده شده و بازرسان این مرکز به محض دریافت گزارش ها، موارد را با قید فوریت پیگیری می‌نمایند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی معدوم سازی مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد

رضا تنگستانی مکان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال خرید گندم مازاد کشاورزان در ۱۳ مرکز خرید استان بوشهر صورت می‌گیرد که شامل ۲ مرکز دولتی انبار چغادک و سیلوی برازجان، ۳ مرکز کمیسیون کارخانجات آرد در دشتی، دشتستان و هشت مرکز مباشر تعاون روستایی است.

وی با اشاره به حضور ۳۲۰ دستگاه کمباین در استان بوشهر برای برداشت محصول گندم آبی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۲۸ هزار و ۴۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نرخ خرید تضمینی گندم معمولی را هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم گندم دوروم نیز ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

تنگستانی از پیش‌بینی برداشت حدود ۴۰ هزار تن گندم در این استان خبر داد و بیان کرد :۱۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر تحت پوشش گندم آبی قرار گرفت.

کد خبر 6095565

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • قابل توجه کسانی که هر روز پنیر می خورند
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • وعده صبحانه را با این مواد غذایی شروع کنید
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید