Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده مرزبانی‌ناجا گفت: تامین امنیت مرزهای ایران و ترکیه جزو برنامه‌های اولویت‌دارمان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا امشب در دیدار با مرزبانان هنگ مرزی بانه و ارتباط ویدئویی با فرمانده کل ژاندرمری ترکیه اظهار داشت: تامین امنیت مرزهای دو کشور جزو برنامه‌های اولویت‌دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تبادل نظر و اطلاعات بین دو کشور موجب پیشرفت منطقه و امنیت خواهد شد، گفت: اشکالاتی همچون ‌متجاوزین ‌مرزی، ورود سلاح و مهمات به داخل کشور و حضور گروه‌های ‌معاند که در مرزها وجود دارد، مورد بررسی و هماهنگی لازم برای جلوگیری از تحرکات مرزی به‌‌ عمل آمد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی‌ جمهوری اسلامی از همکاری طرفین در بحث امکانات‌رسانی شامل آب و برق به پاسگاه‌های مرزی در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: کمک و یاری مرزبانان ‌جمهوری اسلامی با ترکیه، برق‌رسانی و آبرسانی به پاسگاه‌‌های مرزی یه‌صورت متقابل، استفاده از جاده و توانایی همدیگر از دیگر برنامه‌هایی بوده که در اولویت قرار گرفته و هماهنگی‌های لازم به‌نحو احسن در این راستا انجام شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا: اشرافیت مرزبانی بر مرزها حداکثری شد / کشف 118 تن انواع مخدر از سوداگران مرگشناسایی 9 متهم در پرونده شهادت فرمانده گروهان مرزبانی گلستان/ کیفرخواست متهمان صادر شد‌

سردار گودرزی بیان کرد: از کمک‌رسانی به کشور دوست و برادر ترکیه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و مرزبانان با تمام وجود حاضر به همکاری هستند.

فرمانده مرزبانی با بیان اینکه همچنین امروز از 4 طرح خدماتی، پزشکی و فنی در هنگ مرزی بانه افتتاح و به بهره‌برداری رسید، یادآور شد: مرزبانان برای پاسداری از مرزها و جلوگیری از هرگونه تحرکات احتمالی دشمن در مرزها آمادگی کامل داشته و به‌صورت شبانه‌روزی انجام وظیفه خواهند کرد.

انتهای پیام/493/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

فرماندار ماکو با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه در خصوص گمرک گوربولاق این کشور گفت: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

نادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه و رئیس اداره مدیریت مرزی این کشور در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مرزی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و پییگری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و دیدار اخیر با استاندار وان ارتقا سطح روابط دو کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توجه به توسعه تجارت و مراودات مرزی و تسهیل ترددهای مرزی از جمله سیاست‌هایی است که پیگیری می‌شود.

فرماندار ماکو با اشاره به کندی تردد در گمرک بازرگان گفت: عملیات ساختمانی در گمرک گوربولاق ترکیه موجب ایجاد مشکل برای مسافران و خودروهای باری شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه بازرگان بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور بوده و سالانه بیش از یک میلیون نفر مسافر از این گمرک تردد می‌کنند، تصریح کرد: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

وی مدیریت سیل در نواحی مرزی را نیز یکی از محورهای این دیدار بیان کرد و ادامه داد: سیل روستای سوریک یکی از موارد مورد بحث دیگر بود که دیواره مرزی ترکیه عامل آن تشخیص داده شده است که در این جلسه مطرح شد.

کاظمی عنوان کرد: به طرف مقابل گفته شد که در چندین نقطه از دیواره مرزی ترکیه آبراهه‌هایی برای پیشگیری از وقوع سیل پیش‌بینی شود.

کد خبر 749206

دیگر خبرها

  • فرار ناکام ده‌ها مرد اوکراینی از مرزها برای اجتناب از جنگ
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود