Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در سمنان گفت: با مشارکت بانک ها، قرارداد‌هایی در خصوص نوسازی ناوگان‌های عمومی منعقد شده است که  در یکی از این قراردادها، مالک خودرو فرسوده ۲۰ درصد آورده دارد و مابقی با تامین اعتبار از منابع بانکی تامین میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسلامی افزود: بیش از ۵۵ هزار کامیون بالای ۴۰ سال با مصرف سوخت بالا و بدون ایمنی در کشور وجود دارد که برای نوسازی آن‌ها تسهیلاتی ارائه می‌شود.   او افزود: در قرارداد دیگری نیز  با مشارکت یک کارخانه، مالک خوردو با آورده ۴۰ درصدی می‌تواند برای نوسای ناوگان خود اقدام کند.
او هم چنین از واردات کامیون‌های مدل ۲۰۱۸ به  بالا به کشور خبر داد و گفت: طبق قانون برخی از وارکنندگان در وارد کردن این خودرو ها ثبت نام کردند که  این کامیون‌ها پس از ترخیص از گمرک در اختیار مالکان ناوگان‌های فرسوده قرار می‌گیرد.

محمد اسلامی گفت: ما در یک سال و نیم گذشته با پیگیری های لازم برای تامین اعتبارات برای 21 طرح زیر ساختی از بازار سرمایه را انجام دادیم که طرح آزادراه حرم تا حرم هم در این طرح ها قرار دارد و مجوز آن را هم از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد گرفتیم.

او افزود: نخستین طرحی هم که از بازار سرمایه توانستیم تامین اعتبار کنیم، آزاد راه حرم تا حرم است و ماه گذشته نیز اولین قسط آن را دریافت کردیم و با این شیوه تامین مالی، احداث این آزاد راه شتاب می گیرد.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر راه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد

شهردار کرمانشاه گفت: زمین نخستین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ورود کامیون‌ها به شهر کرمانشاه ممنوع و مقرر شده بود تنها کامیون‌های حمل آرد و تانکرهای حمل سوخت اجازه تردد داشته باشند. یکی از مشکلات طرح تأمین پارکینگ بود که امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _در سی و یکمین جلسه شورای ترافیک در سالن جلسات شهرداری که به ریاست شهردار کرمانشاه و تمام اعضا برگزار شد، زمینی به مساحت ۹۵۴۰ مترمربع در جاده قدیم در راستای عملیات اجرایی در نظر گرفته شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از پارک ماشین‌های سنگین و تردد آن‌ها در معابر شهر، همچنین نبود پارکینگ مناسب برای ماشین‌های سنگین، اولین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

وی ادامه داد: ورود کامیون نیز در ساعاتی از روز به محدوده شهر کرمانشاه ممنوع شده است.

در این جلسه گزارشی از بازدید و بررسی میدانی طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار نیز مطرح و مقرر شد طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار در هفته آینده اجرا شود.

همچنین، در ادامه جلسه شورای ترافیک اصلاحات هندسی اتصال خیابان سراب به صادقیه نیز مطرح شد که با توجه به نظر کارشناسان معاونت ترافیک شهرداری این طرح به تصویب رسید.

کد خبر 747583

دیگر خبرها

  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود