Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان گفت: برای اینکه در بخش خانگی خاموشی نداشته باشیم از روز گذشته ( چهارشنبه) برق بخشی از صنایع و دستگاه‌های اجرایی را قطع کردیم. - اخبار استانها -

علی اکبر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: قطعی برق فقط مختص استان گلستان نیست، به علت کمبود گاز نیروگاه‌ها، تولید و تأمین برق هم با مشکل مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: روز سه شنبه از طریق دیسپاچینگ ملی موضوع خاموشی به استان اطلاع داده شد و فقط در همان روز قطعی‌های گسترده را شاهد بودیم. بهرحال شبکه در اختیار دیسپاچینگ ملی است و باید به دستور آنها عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بیان داشت: از روز گذشته ( چهارشنبه) سعی کردیم خاموشی در بخش خانگی نداشته باشیم و فقط در اوایل روز قطعی برق داشتیم که خیلی زود برطرف شد.

افزایش مصرف برق دلیل خاموشی‌های پراکنده در برخی مناطق کرمانشاهخاموشی برق در ارومیه مردم را با مشکل روبه‌رو کرده استمردم استان خراسان جنوبی برای حفظ پایداری جریان برق صرفه‌جویی کنند

وی ادامه داد: برای اینکه مشکلی در بخش خانگی نداشته باشیم خاموشی‌ها را در بخش صنایع و ادارات اعمال کردیم و از روز گذشته از ساعت 12 تا 14 برق دستگاه‌های اجرایی قطع شد تا بتوانیم صرفه جویی کنیم.

نصیری گفت: جلسه‌ای با معاون عمرانی استاندار داشتیم و در آن جلسه مصوب شد که صنایع و سیستم اداری از سوخت دیزل استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در پیگیری‌هایی که از شرکت توانیز داشتیم قول دادند در روزهای آینده این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/581/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نداشته باشیم بخش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس