Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس اداره صمت بروجرد از پرداخت بیش از یک میلیارد تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان خبر داد.

حمید آزادبخت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری بروجرد که ۲۴ دی‌ماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در راستای خسارت ناشی از کرونا امسال یک میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان تسهیلات به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در موج اول کرونا پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تعداد کل پرونده‌ها و ثبت نامی ۴۴۳ واحد صنفی بوده که در ۱۲ بانک و موسسه که بانک ملی بیشترین تعامل و همکاری لازم را در پرداخت‌ها داشته‌اند.

رئیس اداره صمت بروجرد خاطرنشان کرد: دریافت تسهیلات روستایی در حوزه اداره صمت بروجرد تعداد ۴۷ پرونده با درخواست ۴۲ میلیارد تومان در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند.

آزادبخت اضافه کرد: تاکنون ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بانک‌ها مصوب و پرداخت شده که اشتغال ۹۵ نفر را به دنبال داشته است.

وی بیان کرد: ثبت اشتغال در حوزه صنف و سامانه رصد و صدور پروانه کسب برای متقاضیان کسب‌وکار در سال ۹۹ در سطح شهرستان بروجرد ۲۵۰ مورد بوده است.

رئیس اداره صمت بروجرد ادامه داد: در حوزه صنعت تعداد پروانه بهره‌برداری ۱۶ مورد با اشتغال ۸۴ نفر با سرمایه نزدیک ۲۰ میلیارد تومان بوده و طرح توسعه واحدهای صنعتی ۲۰ فقره با اشتغال ۴۲ نفر و سرمایه ۱۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سامانه کارا سازمان صمت اشتغال کروناویروس همه باهم علیه کرونا همه علیه کرونا بروجرد کرونا بانک ملی همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا اداره صمت بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از نوسازی و درجاسازی واحدهای فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستاهای تابعه بر اساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد و اظهار کرد: واحدهای فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحدهای واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستاهای خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود.

وی ادامه داد: مالکان با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحدهای فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند.

کد خبر 6092110

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت